به اعتقاد بسیاری از کارشناسان نبود همایت کننده مالی مهمترین چالش امروز ورزش کرمانشاه است. موضوعی که سبب شده ورزش کرمانشاه و ورزشکاران این دیار نتوانند آنگونه که باید و شاید در کشور خودی نشان دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

امروزه هزینه های تیم داری نسبت به سالهای نه چندان دور افزایش قابل توجهیپیدا کرده و همین امر سبب شدهموضوع اسپانسرینگ از اهمیت بیشتری برخوردار شود.

اگر در سالهای پیش با چند میلیون تومان می شد تیمی را در رشته ای ورزشی بست و راهی مسابقات لیگ کرد، امروزه بواسطه عواملی از جمله افزایش دستمزد مربیان و بازیکنان این ارقام به چندین برابر افزایش یافته که معمولا هیات های ورزشی از عهده تامین آن بر نمی آیند، لذامتولیان ورزش به سمت اسپانسرها سوق پیدا کرده اند تا با کمک آنها بتوانند ورزشکاران خود را در قالب تیم های ورزشی به مسابقات اعزام کنند.

رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه در این خصوص خاطرنشان کرد: در هیچ یک از بند های شرح وظایف رئیس هیئت های ورزشی اشاره ای به پیدا کردن اسپانسر ورزشی و تامین مالی نشده است.

رامین موذنی یادآور شد: با توجه به این مساله، معتقدمحمایت مالی از ورزشکاران و رشته های ورزشی در سطح حرفه ای نیازمند تشکیل یک کارگروه ویژه با حضور مسئولین کلان استان،مدیران ورزشی و مدیران واحدهای تولیدی وصنایع است.

موذنی در پایان خاطرنشان کرد: این مشکل بسیار پیچیده نیست، چرا که در اکثر کشورهای دنیا و حتی خیلی از استان های کشور ما نیز حل شده است و مسئولین استان می توانند با الگو گرفتن از استانهایی که در این خصوص موفق ظاهر شده اند، این مشکل را به سادگی حل کنند.
برچسب ها: کرمانشاه ، همایت ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.