مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اعلام اینکه پنج هزار فارغ‌التحصیل دانشگاهی از کمیته امداد داریم، گفت: 80 درصد مددجویان کمیته امداد که در مقطع دانشگاهی تحصیلی کردند جذب بازار کار شدند.

 

باغبانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اعلام اینکه 5 هزار فارغ‌التحصیل دانشگاهی از کمیته امداد استان داریم، افزود: براساس بررسی‌های انجام شده 80 درصد مددجویان کمیته امداد استان که در مقطع دانشگاهی تحصیلی کردند جذب بازار کار شدند و با مشکل اشتغال مواجه نیستند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران از هزینه 100 میلیون تومانی برای دانش‌آموزان مجتمع فرهنگی، تربیتی رهپویان ولایت مازندران در سال گذشته خبر داد و گفت: 100 میلیون تومان به صورت مستقیم برای هزینه‌های خوابگاهی، تغذیه، اسکان، فعالیت‌های آموزشی و تربیتی آنها هزینه شده است.

باغبانی این نهاد برای هر دانش‌آموز این مجتمع را در سال گذشته 2 میلیون تومان برشمرد و افزود: مشکلی برای صرف هزینه در این بخش وجود ندارد، اما دانش‌آموزانی که از خدمات حمایتی این مجتمع بهره‌مند می‌شوند باید به لحاظ تحصیلی و تربیتی نخبه باشند.

وی با اشاره به اینکه 10 هزار دانش‌آموز، 4 هزار دانشجو مددجوی این نهاد حمایتی هستند، گفت: 800 دانشجو نیز در سال تحصیلی جدید به جمع مددجویان این نهاد اضافه شدند که در سال 2.5 میلیون تومان هزینه فرهنگی برای این تعداد دانشجو و دانش‌آموز در طول یک سال تحصیلی هزینه می‌شود./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.