بسيج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت با صدور بیانیه‌ای از رئيس جمهور خواست در مورد حکم انتصاب جاسبی شفاف سازی کند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسيج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با صدور بیانیه‌ای در خصوص مسئولیت جدید جاسبی گفت: آیا آقای جاسبی از تخلفات خود تبرئه شدند؟

دولت نهم و دهم تلاش بسیار زیاد کرد تا بالاخره توانست خط قرمزهای دانشگاه آزاد را بشکند و عبدالله جاسبی را از مسئولیت خویش برکنار کند و شخص احمدی‌نژاد در این راستا بسیار فعالیت کرد.

 وي همواره به مدت زمان مسئولیت ریاست سابق دانشگاه آزاد و تخلفات فراوان در سیستم این دانشگاه اشاره داشت؛ ولی در کمال تعجب رئیس جمهور طی حکمی، جاسبی را به عضویت شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها منصوب کرد.

اين بيانيه خطاب به احمدي نژاد آورده است: جناب آقای رئیس جمهور! آیا جاسبی از تخلفات خود تبرئه شدند؟ آیا در زمان مدیریت ایشان در دانشگاه آزاد برای اسلامی شدن دانشگاه ها اقدامی صورت گرفت؟ آیا دانشگاه آزاد در دوران مسئولیت ایشان آب در آسیاب دشمنان انقلاب اسلامی نریخت؟ و به جریان فتنه کمک نکرد؟ آیا شما همیشه بر این نظر نبودید که جریان حاکم بر دانشگاه آزاد مشکلات فراوان دارد؟ آیا نظر امروز شما با نظرات گذشته شما تفاوت پیدا نکرده؟ آیا مصلحت بر حق اولي‌تر است؟ آیا دید سیاسی بر دید حق و عدالت محورانه غالب نشده است؟ و هزاران سوال شبه ناک دیگر که این اقدام را در هاله‌اي از ابهام می‌برد.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد واحد رشت از رئيس شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي به عنوان مطالبه دانشجویی تقاضای شفاف سازی در مورد این انتصاب را داریم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جاسبی ، احمینژاد ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار