وزیر راه و شهرسازی با اشاره به طی مراحل نهایی تکمیل پروژه کمربند ریلی قم از بهره برداری از این پروژه در یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی،علی نیکزاد که به همراه برخی از معاونان در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل استان قم ، تصریح کرد: با تکمیل کمربند ریلی قم به طول 47 کیلومتر، قطارهای باری نیز از شهر قم خارج می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در این جلسه با اشاره به ضرورت حل مشکل جاده قم – گرمسار گفت: با وجود تامین اعتبار لازم برای تکمیل این طرح و تبدیل آن به آزاد راه امیدواریم تا پایان سه ماهه نخست سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

تکمیل و افتتاح راه قم – آوه تا دهه فجر امسال از دیگر مصوبات این جلسه بود . همچنین وزیر راه و شهرسازی مقرر کرد یک ایستگاه در نزدیک‌ترین مکان به مونوریل قم در مسیر قطار سریع السیر اصفهان به تهران در قم احداث شود.

بنابر این گزارش در این جلسه مقرر شد 600 میلیون تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل مساجد مربوط به طرح‌های مسکن مهر تخصیص یابد همچنین از محل فروش زمین 10 مدرسه در محدوده واحد‌های مسکن مهر ساخته شود.

وزیر راه و شهرسازی در این جلسه بر واگذاری قیر بر برخی پروژه‌های راه استان قم تاکید کرد.

در این جلسه کرم رضا پیریایی استاندار قم، معاونان وی، احمد امیرآبادی و حجت الاسلام محمد رضا آشتیانی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا قلندر مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، عبدالسعید حقیقی مقدم فرماندار قم، محمد دلبری شهردار قم و جمعی دیگر از مدیران استان قم حضور داشتندعب/.

برچسب ها: کمربند ، ریلی ، قم ، بهره برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار