استاندار اردبیل گفت: ایمنی جاده اردبیل – سرچم با تمهید اقداماتی در كوتاه ترین زمان ممكن ارتقا می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اكبر نیكزاد دیروز در جریان بازدید از جاده اردبیل – سرچم و نقاط پرخطر این جاده افزود:هر اقدامی كه برای پیشگیری از تصادفات و حفاظت از جان مردم لازم است باید انجام شود.

وی گفت:اقداماتی چون روشنایی تونل ها ، راه اندازی پایگاههای هلال احمر ، فوریت های پزشكی ، پلیس راه ،خط كشی ها و نصب علائم و تابلوها باید در اسرع وقت و در كمترین زمان انجام شود.

نیكزاد با بیان اینكه هر جاده ای می تواند دارای اشكالاتی باشد به وجود برخی نواقص در جاده اردبیل – سرچم اشاره كرد و افزود : به دلیل وجود نواقص در هر طرحی نباید كل طرح را زیرسوال برد و باید در جهت كاستن از نقایص آن و كمتر شدن مشكلات مربوطه اقدامات لازم را انجام داد.

وی همچنین گفت: برای انجام اقداماتی چون احداث مجتمع های خدمات رفاهی و راه اندازی پایگاه های پلیس راه باید برنامه ریزی ها وكارشناسی های لازم انجام شده تا در آینده با مشكلی در این خصوص مواجه نشویم.

استاندار اردبیل در ادامه افزود:رعایت فواصل در ایجاد مجتمع های خدمات رفاهی از ضروریات است كه باید مورد توجه حمل و نقل و پایانه های استان در صدور مجوز ها قرار گیرد./س

برچسب ها: اردبیل ، جاده ، سرچم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.