وزیر راه و شهرسازی از واگذاری بیش از پنج هزار واحد مسكن مهر در استان كهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان دوران دولت دهم تمام 11 هزار واحد مسكونی طرح مسكن مهر این استان تكمیل و به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

'علی نیكزاد' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: با هماهنگی انجام شده تعداد یك هزار واحد از طرح های مسكن مهر كهگیلویه و بویراحمد به متقاضیان بخش بافت فرسوده شهری با توافق تحویل خواهد شد.
وی از پیشرفت فیزیكی 80 درصدی مسكن مهر كهگیلویه و بویر احمد ابراز رضایت كرد و از مسوولان اجرایی این استان خواست تا زیرساخت ها، مراكز درمانی، آموزشی و مساجد در سایت های یاد شده سطح استان را با اولویت تكمیل كنند.
وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 130 میلیارد ریال برای تكمیل 'بیمارستان بزرگ یاسوج 'خبر داد و تاكید كرد : با بررسی های انجام شده با مبلغ تخصیصی، این بیمارستان در حداقل زمان ممكن تكمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
نیكزاد احداث و توسعه راه های اصلی شهرستان های هفتگانه استان كهگیلویه و بویراحمد را به عنوان یك پروژه عظیم و ماندگار دولت عدالت محور یاد كرد و گفت: با تكمیل طرح های راه سازی نیمه تمام و در دست اقدام ، تحولی در كاهش ترافیك و نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی این منطقه ایجاد خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، در سفر یك روزه وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه به استان كهگیلویه و بویراحمد 16 طرح نیمه تمام راه و شهرسازی این استان بررسی و قول مساعد برای برطرف كردن كمبود اعتبارات طرح های یاد شده داده شد./س
برچسب ها: طرح ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.