با حضور مهندس علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و دکتر سیدحسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مدیران استانی و مسئولین محلی 1000 واحد مسکن مهر در گچساران افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  بازدیداز پروژه مسکن مهر گچساران و افتتاح 1000 واحد از این پروژه، بازدید از جاده کمربندی و چند پروژه دیگر راه و شهرسازی از برنامه‌های سفر نیکزاد به گچساران است.
 نیکزاد همچنین پس از بازدید از چند پروژه راه‌ و شهرسازی در شهرستان‌های باشت و کهگیلویه، با شرکت در جلسه شورای مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد که در گچساران برگزار می‌شود به سفر یکروزه خود پایان می‌دهد.
وزیر راه و شهرسازی در آئین افتتاح پروژه مسکن مهر گچساران گفت:: سفر کنونی به گچساران در راستای بررسی و ارزیابی اجرای برخی پروژه‌های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان است.
نیکزاد افزود: از ابتدای کار دولت نهم تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد عملیات اجرایی ساخت بیش از 50 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت یعنی سه شهر یاسوج، دهدشت و گچساران  و شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاها آغاز شده که بخشی افتتاح شده و بخشی هم در دست احداث هستند.  
  نیکزاد با بیان اینکه، تعدادی از واحدهای مسکن مهر در کهگیلویه وبویر احمد به اتمام رسیده است، گفت: 28 هزار و 500 واحد مسکن مهر در نقاط روستایی و 21 هزار و 500 واحد نیز در مناطق مختلف شهری کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
نیکزاد تصریح کرد: در کهگیلویه و بویراحمد 5 میلیون متر مربع مسکن مهر در حال ساخت بوده و برای ساخت واحدهای مسکن مهر این استان تاکنون 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات واگذار شده است. /س

برچسب ها: یاسوج ، مسکن مهر ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.