سخنگوي کميسيون امنيت‌ ملي مجلس از حضور سفير كشورمان در روسيه در جلسه عصر امروز(يكشنبه) اين كميسيون خبر داد.

سيدحسين نقوي‌حسيني نماينده مردم ورامين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه صبح امروز(يكشنبه) هيئت رئيسه کميسيون امنيت‌ ملي و سياست‌ خارجي مجلس گفت: هيئت رئيسه کميسيون امنيت‌ ملي صبح امروز جلسه‌اي را با محوريت بررسي اهانت به ساحت مقدس پيامبر اسلام(ص) برگزار کرد كه در اين جلسه بر ضرورت پيگيري اين اقدام شنيع از طريق مجامع حقوقي اسلامي و ديگر سازمان‌هاي بين‌المللي تاکيد شد.

وي در ادامه افزود: طي اين جلسه مقرر شد اهانت به پيامبر عظيم‌الشان اسلام از طريق سازمان همکاري‌هاي اسلامي و ساير مجامع بين‌المللي پيگيري شود.

نماينده مردم ورامين همچنين با بيان اينکه وزارت امور خارجه بايد در پيگيري اين موضوع به طور جدي فعال شود، اظهار داشت: با توجه به اينکه به مقدسات مسلمانان جهان توهين شده سازمان کنفرانس اسلامي بايد عکس‌العمل مناسب و در حد و اندازه جهان اسلام را در اين زمينه از خود بروز دهد.

سخنگوي کميسيون امنيت‌ ملي مجلس در پايان با اشاره به جلسه عصر امروز كميسيون متبوع خود نيز خاطرنشان کرد: به‌منظور ارتقاي سطح روابط و همکاري‌هاي جمهوري اسلامي ايران و روسيه، کميسيون امنيت‌ ملي جلسه‌اي را با حضور سفير كشورمان در روسيه ترتيب داده تا ديدگاه‌هاي اعضاي کميسيون در خصوص گسترش همکاري‌هاي دو کشور در اختيار دستگاه ديپلماسي کشور قرار گيرد.

انتهاي پيام/س2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار