سیدمرتضی اسماعیلی‌طبا با اشاره به برنامه‌های ایام دهه کرامت، اظهار داشت: سومین همایش ملی انتظار و مهدویت در آموزه‌های رضوی دوم مهرماه در حالی برگزار می‌شود که میزان مقالات نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته و توسط اساتید برجسته مهدویت داوری شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، وی تصریح کرد: از 5 نفر از منتخبین این همایش در مجتمع شهید آوینی تجلیل خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه آئین افتتاحیه دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در دهه کرامت برگزار می‌شود، اضافه کرد: دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) 28 شهریورماه در حرم حضرت معصومه(س) همزمان با مراسم جشن میلاد حضرت معصومه(س) ومراسم خطبه خوانی با سخنرانی سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و اختتامیه این جشنواره نیز در مشهد خواهد بود.
وی هدف از برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری دانست و تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه موجب ترویج مفاهیم دینی از طریق ابزار فرهنگ و هنر، تئاتر، داستان نویسی، شعر و هنرهای تجسمی می‌شود که در 10 سال گذشته محصولات مختلفی در قالب‌های مختلف فرهنگی هنری ارائه شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اضافه کرد:بیش از 40 کشور خارجی نیز در دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) حضور داشته و در موضوعات مختلف مشارکت کرده‌اند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.