دانشگاه صنعتی کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) را محکوم و اعلام کرد: بی‌شک انزجار مسلمانان در آینده‌ای نزدیک به طوفانی بدل خواهد شد که ریشه سست این‌گونه اقدامات جدید را از بین خواهد برد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از کرمانشاه، دانشگاه صنعتی کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای اقدام شیطانی و هتاکی بی‌شرمانه نسبت به پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: امروز که برخی ایادی پلید استکبار و صهیونیزم جهانی با سفارش و هدایت اربابان خود، ساحت مقدس پیامبر اعظم حضرت ختمی مرتبت رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را آماج هتک حرمت و اهانت قرار داده و این مکتب عزت آفرین و بشارت دهنده آزادی انسان‌ها را با شیوه‌هایی بسیار سخیف و خلاف کرامت انسانی به استهزا گرفته‌اند، قلب جهان اسلام آزرده و در عین حال آکنده از خشم است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بی‌تردید این اقدام زشت و ننگین، موج بیداری اسلامی و نهضت ضد استکباری در جهان را گسترش داده و با افزایش روند گرایش به اسلام در آمریکا و غرب، زوال طراحان سناریوی اسلام هراسی و اهانت به مقدسات مسلمانان به‌ویژه پیامبر اعظم(ص) را سرعت می‌بخشد.

در این بیانیه همچنین آمده است: دانشگاه صنعتی کرمانشاه ضمن تاکید بر هوشیاری ملت عزیز ایران و همه مسلمانان یادآور می‌شود که این‌گونه جسارت‌ها و توهین‌های از قبل برنامه‌ریزی شده از چشمان مردم جهان به‌ویژه مسلمانان و به‌خصوص از چشم اساتید، صاحب‌نظران، طلاب و دانشجویان فهیم و آگاه ایران اسلامی به دور نمانده و نخواهد ماند و بی‌شک انزجار و افسوس تمام مردم مسلمان در آینده‌ای نزدیک به طوفانی بدل خواهد شد که ریشه سست این‌گونه اقدامات جدید را از بین خواهد برد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.