هزاران معلم اعتصاب کننده در شهر شيکاگوي آمريکا بار ديگر راهپيمايي خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ؛ معلمان قصد دارند با برگزاري اين راهپيمايي، رام امانوئل شهردار شيکاگو را براي نهايي کردن توافق با اتحاديه صنفي خود تحت فشار قرار دهند و به اين شکل بتوانند به اعتصاب خود پايان دهند.اعتصاب معلمان شيکاگو موجب تعطيلي يک هفته اي مدارس در سومين منطقه مهم از لحاظ تعداد مدارس در آمريکا شده است.

اعتصاب معلمان در شيکاگو دهم سپتامبر آغاز شد و اين راهپيمايي احتمالا بزرگترين راهپيمايي در اعتراض به اصلاحات آموزشي شهردار اين شهر خواهد بود.پيش بيني مي شود طرفداران اتحاديه صنفي « کار » از ايالت هاي مجاور نيز با حضور در شيکاگو به جمع بيست و نه هزار معلم عضو اين اتحاديه ملحق شوند.

ترتيب دهندگان اين راهپيمايي اميدوارند با برگزاري اين راهپيمايي موجب از سرگيري راهپيمايي هاي گسترده سال گذشته در اعتراض به تلاش هاي اسکات واکر فرماندار ايالت ويسکانسين در خصوص مهار اختيارات اتحاديه هاي صنفي شوند.

 شهردار شيکاگو تلاش کرده است ارزيابي هاي مربوط به عملکرد معلمان را به ميزان زيادي اصلاح کند و امنيت شغلي معلماني را که مدارس آنها تعطيل مي شود يا از لحاظ علمي عملکرد مناسبي ندارند تضعيف کند.

برچسب ها: آمریکا ، معلم ، تظاهرات ، اعتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار