عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام و رهبري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مهمترين موارد اساسنامه انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري را بيان کرد.

احمد کريمي اصفهاني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برنامه‌هاي انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت:‌ تشکل‌هاي سياسي مختلف در تکاپوي انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا هستند و جبهه پيروان هم به صورت طبيعي و همچون ساير تشکل‌ها در حال فراهم کردن مقدمات برنامه‌هاي انتخاباتي خود است.

*براي انتخابات شوراها هم برنامه داريم

عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام و رهبري ادامه داد: براي انتخابات شوراهاي شهر و روستا هم برنامه داريم و آن را بررسي مي‌کنيم.

وي درباره اساسنامه انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: اين اساسنامه در مرحله بررسي و تدوين قرار دارد و فعلا هم مشخص نيست که چه زماني تدوين آن به پايان مي‌رسد اما سياست‌هاي راهبردي انتخاباتي جبهه پيروان بر اساس فعال بودن افراد، مشخص مي‌شود.

کريمي اصفهاني درباره مهم‌ترين موارد اساسنامه انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري، گفت: در اين اساسنامه مسائل متعددي مورد توجه قرار گرفته است که مسئله وحدت و ويژگي‌هاي رئيس جمهور و دولت آتي هم شامل آن مي‌شود.

وي ادامه داد: مسئله وحدت، تعامل رئيس‌جمهور با قواي ديگر، عدم تداخل قوا در يکديگر، مشورت گرفتن رئيس جمهور از کارشناسان،‌ فعاليت و عمل براساس خرد جمعي، پرهيز از تهمت و خلاف گويي از جمله مواردي است که در اين اساسنامه مورد توجه قرار گرفته است.

*تاکنون تصميم اعضا بر ورود به انتخابات با تابلوي جبهه پيروان خط امام و رهبري بوده است

عضو شوراي  مرکزي جبهه پيروان خط امام و رهبري افزود: در انتخابات مجلس شوراي اسلامي با تابلوي جبهه متحد وارد عرصه شديم اما در حال حاضر مجموعه به اين تصميم رسيده که با تابلوي جبهه پيروان خط امام و رهبري وارد شود.

کريمي اصفهاني تصريح کرد:‌ البته براساس ضرورياتي که در آينده پيش مي‌آيد ممکن است اين تصميم تغيير کند.

وي گفت:‌ جبهه پيروان خط امام و رهبري فعاليت‌هاي خود را پيش مي‌برد و با توجه به اينکه 14 تشکل را در زير مجموعه خود دارد مسئله
سامان‌دهي و اتحاد ميان اين تشکل‌ها را در دست بررسي دارد.

*به اين زودي‌ها به مصداق ورود پيدا نمي‌کنيم

عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان خط امام و رهبري درباره ورود مصداقي احزاب و تشکل‌هاي سياسي براي انتخابات رياست جمهوري، خاطر نشان کرد: به اين زودي‌ها به بررسي مصداقي کانديداها ورود پيدا نمي‌کنيم بلکه بايد نتايج تمامي بررسي‌ها مشخص شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: پیروان ، جبهه ، اتتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار