سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: اصلاح‌طلبان براي فعاليت‌هاي سياسي خود در نظام آرزوهاي فراواني دارند اما تصميم گيرنده اصلي مردم هستند.


سيد كمال سجادي سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون فعاليت اصلاح‌طلبان براي انتخابات شوراي شهر و رياست جمهوري آتي گفت: اصلاح‌طلبان براي فعاليت‌هاي سياسي خود در نظام آرزوهاي فراواني دارند اما تصميم گيرنده اصلي مردم هستند.

وي با بيان اينكه اصلاح‌طلبان به طور حتم در انتخابات پيش رو شركت خواهند كرد، اظهار داشت: فعاليت اصلاح‌طلبان در عرصه انتخابات شوراي شهر و رياست جمهوري آتي بستگي به اين دارد كه مردم چه استقبالي از حضور آنها داشته باشند.

دبير کل جامعه اسلامي کارمندان در ادامه افزود: اصلاح‌طلبان بايد نسبتي كه با انقلاب دارند را به خوبي تعريف كنند و با فعاليت در ذيل محكمات نظام خود را نزد مردم ثابت کنند.

سجادي با اشاره به جلسات و ملاقاتهاي پراكنده اصلاح‌طلبان با يکديگر، گفت: اخبار شنيده شده مبني بر تحركات اصلاح‌طلبان براي حضور در عرصه سياسي کشور حاكي از اين است كه براي انتخابات آتي فعاليت‌هاي خود را شروع كرده‌اند./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار