اختصاصي/ لنکراني به شائبه‌ها پاسخ داد

گام اول جبهه پايداري براي رسيدن به موفقيت‌ها/ دو شاخه شدن جبهه پايداري حرف عجيبي است

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي به شائبه‌هايي که از سوي برخي رسانه‌ها درباره جبهه پايداري مطرح شده، پاسخ داد و دو شاخه شدن جبهه پايداري را حرف عجيبي دانست.

کامران باقري‌لنکراني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن رد خبر کناره‌گيري‌اش از سخنگويي و عضويت در شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي، درباره شائبه‌هايي که برخي رسانه‌ها پيرامون انشقاق و دو شاخه شدن جبهه پايداري مطرح کرده بودند، گفت: خبر انشقاق و دو شاخه شدن جبهه پايداري حرف عجيب و غريبي است که صحت ندارد و آن را تکذيب مي‌کنم.

*عده‌اي تلاش مي‌کنند با دامن‌زدن به حرف‌هايي بي‌اساس حرکت بالنده را زير سوال ببرند

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد: هنگامي که يک حرکت اجتماعي به سمت بالندگي حرکت مي‌کند متاسفانه عده‌اي به جاي اينکه به اين بالندگي کمک کنند تلاش مي‌کنند تا با دامن زدن به حرف‌هاي بي اساس اين حرکت بالنده را زير سوال ببرند.

*تلاش برخي افراد براي مخدوش کردن نگاه ارزش مدار و دين باور جبهه پايداري

وي با بيان اينکه جبهه پايداري از آغاز تاسيس خود تاکنون آثار پر خير و برکتي داشته است، افزود: يکي از دستاوردهاي مهم جبهه پايداري انقلاب اسلامي احياي نگاه ارزش‌مدار و دين‌باور در حرکت‌هاي اجتماعي است.

لنکراني تاکيد کرد: برخي از افرادي که نمي‌توانند حرکت‌هاي اجتماعي را با باورهاي ديني و نگاه‌هاي ارزش‌مدار تلفيق کنند به نوعي سعي دارند تا اين حرکت را زير سوال ببرند و آن را مخدوش کنند.

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد:‌ نگاه ارزش‌مدار و دين‌باور در ميان نسل جوان، دانشگاهيان و حوزويان روبه گستردگي دارد و آثار پر خير و برکتي براي انقلاب‌ اسلامي خواهد داشت.

*گام اول جبهه پايداري براي رسيدن به موفقيت‌ها

وي ضمن رد‌کردن اخباري که حاکي از ايجاد نوعي اختلاف ميان اعضاي جبهه پايداري دارد، گفت: هنگامي حرکتي به سمت بالندگي و گستردگي پيش مي‌رود، عده‌اي سعي مي‌کنند مطالب غير واقعي را مطرح کنند و مانع از بالندگي و رشد اين حرکت شوند.

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد:‌ در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با وجود اينکه کمتر از شش ماه از تاسيس جبهه پايداري گذشته بود، 16 نفر از نمايندگاني که راهي مجلس شدند در فهرست جبهه‌پايداري قرار داشتند و از مجموع نمايندگاني که جبهه پايداري معرفي کرده بود تعداد قابل توجهي به مجلس راه پيدا کردند.

وي اظهار داشت:‌ ما اين موفقيت را نقطه اوج جبهه پايداري نمي‌دانيم بلکه به عنوان نقطه شروع کار است.

لنکراني با بيان اينکه جبهه پايداري تلاش دارد تا نگاه گفتماني و ارزش مدار را ميان حرکت هاي اجتماعي گسترش دهد، گفت: گسترش اين نگاه ارزش مدار  مشخص مي‌کند که در نگاه ديني وظيفه حرکت‌هاي اجتماعي و تشکل‌ها کسب قدرت نيست بلکه وظيفه آنان ترويج ارزش‌ها و مراقبت از جهت گيري‌هاي صحيح است.

*روشن شدن آثار بالندگي گفتمان جبهه پايداري در آينده

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي تصريح کرد: نگاه ديني و گفتماني بر انجام درست وظايف مناصب اجتماعي و قانون گذاري که همان احياي ارزش‌هاي ديني و اسلامي است تاکيد دارد و اين حرکت و تجربه در حال گستردگي و بالندگي است و آثار و نتايج آن در آينده روشن‌تر خواهد شد.

*ديدارهاي متناوب جبهه پايداري با آيت‌الله مصباح و خوشوقت

سخنگوي جبهه پايداري درباره ديدار اعضاي اين جبهه با آيت‌الله مصباح گفت: جبهه پايداري ديدارهاي متناوبي را با بزرگاني همچون آيت الله مصباح و آيت الله خوشوقت دارد و به صورت مرتب هم در محضر اين بزرگان رسيده و از نصايح آنان بهره ميگيرند.

وي ادامه داد:‌ در اين ايام هم برنامه‌هايي براي ديدار با اين بزرگان داريم.

*بحث انتخابات رياست جمهوري در کشورمان با انحراف دنبال مي‌شود

لنکراني درباره ورود جبهه پايداري به بررسي مصداقي کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري آتي اظهار داشت: متاسفانه بحث انتخابات رياست جمهوري در کشورمان با انحراف دنبال مي‌شود.

وي درباره اين انحراف گفت:‌ به جاي اينکه به کانديداهاي رياست جمهوري نگاهي مبنايي و برنامه‌اي داشته باشيم نگاه‌ها به اشخاص تنزل پيدا مي‌کند و از اشخاص هم فقط به هويت فردي آنان توجه مي‌شود.

لنکراني با بيان اينکه نگاه برنامه محور در انتخابات رياست‌جمهوري از اهميت بسياري برخوردار است، اظهار داشت: هر فردي که منصبي را بر عهده مي‌گيرد بايد نسبت به آينده انقلاب اسلامي، چالش‌ها و مخاطراتي که با آن روبرو است احساس مسئوليت داشته باشد.

* نگاه فرد محور به انتخابات رياست جمهوري آفت است

وي تاکيد کرد:‌ نقش آفريني براي ميل به سمت اهداف انقلاب اسلامي به کاري جمعي و نوعي وفاق عمومي نياز دارد و رئيس جمهوري مي‌تواند موفق باشد که دولتش را مردمي کند.

لنکراني گفت: نگاه فرد محور به انتخابات رياست جمهوري آفتي است که باعث مي شود رئيس جمهور و قوه مجريه کارآمدي خود را از دست بدهد.

وي تصريح کرد: اين نگاه همچنين موجب خارج شدن فضاي کشور از حالت کار و نشاط و حرکت به سمت دعواهاي فردي مي‌شود

سخنگوي جبهه پايداري خاطر نشان کرد: گروه هاي مرجع و تشکل هاي اجتماعي نبايد به اين آفت‌ها دامن بزنند و بايد به سمت جهت‌گيريهاي صحيح و برنامه محور حرکت کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: لنکرانی ، شاعبه ، پایداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار