عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري با بيان اينکه سفارت کانادا يکي از مراکز جاسوسي رژيم صهيونيستي و آمريکا در فتنه 88 بود، گفت: سفارت کانادا يکي از عاملين فعاليت در فتنه 88 بود که بايد در همان زمان با آن برخورد جدي صورت مي‌گرفت.

سيد محمد جواد ابطحي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پيرامون اقدام کانادا مبني بر تعطيلي سفارت خود در تهران اظهار داشت: معتقدم که بايد زودتر از اينها به سفارت کانادا اخطار مي داديم و در ديپلماسي فعال نبايد به صورت انفعالي عمل کنيم.

ابطحي با بيان اينکه سفارت کانادا يکي از مراکز جاسوسي رژيم صهيونيستي و آمريکا در فتنه 88 بود، عنوان کرد: سفارت کانادا يکي از عاملين فعاليت در فتنه 88 بود که بايد در همان زمان با آن برخورد جدي صورت مي‌گرفت.

وي برگزاري اجلاس نم را  با تعطيل شدن سفارت کانادا مرتبط دانست و افزود: اجلاس غيرمتعهدها ضربه بزرگي به کشورهاي خودکامه وارد ساخت.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در ادامه گفت: به لحاظ مشکلات اقتصادي اروپا و آمريکاي شمالي ايجاب مي‌کند که کانادا هزينه‌هاي خود در ايران و برخي کشورهاي ديگر را با تعطيلي سفارتخانه در سطح جهان کم کند.

وي با اشاره به حضور ايرانيان مقيم کانادا يادآور شد: يکي از راههاي درآمد‌‌‌زايي دولت کانادا وجود ايرانيان مقيم در اين کشور است که ارتباط وسيعي با داخل کشور دارند.

عضو جبهه پايداري تعطيلي سفارت کانادا را از برکات الهي دانست و خاطر‌نشان کرد: موضع گيري کشورهاي وابسته به آمريکا و انگليس در مقابل ايران نشان دهنده مواضع صحيح و عملکرد مناسب جمهوري اسلامي ايران است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کانادا ، سفارت ، ابطحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار