همسر ايراني وزير دفاع کانادا سفارت ايران را تعطيل کرد!؟

يكي از عوامل سازمان جاسوسي سيا که سعي در مهم جلوه دادن خود دارد و از هر فرصتي براي اثبات نوکري خود به دشمنان کشور استفاده مي‌کند مدعي شده همسر ايراني الاصل وزير دفاع كانادا عامل تعطيلي سفارت ايران بوده است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران اگر چه ژست تعطيلي سفارتخانه‌هاي ايران و کانادا براي اکثريت مردم ايران اهميت و ارزشي ندارد ولي واکنش‌ها و ذوق زدگي عده‌اي که ادعاي وطن پرستي و چو ايران نباشد تن من مبادشان گوش فلک را کر کرده،بسيار تامل برانگيز است وطن فروشاني که جهت اثبات نوکري به دشمنان و در ضديت با کشور و هموطنانشان از ترور، گزارش‌هاي دروغ، سعي در تحريم کشور و حتي صهيونيست شدن و ... فروگذاري نمي کنند و حتي اگر بتوانند نقش خود را به مانند پشه اي مزاحم ملت ايران ببينند به کارکرد اينچنيني خود مي بالند.
دختري با ادعاي ايراني بودن (نازنين.الف،جيم)، دختر شايسته کانادا و مدل مبتذل اين کشور که چندي قبل با پيتر مک کي وزير دفاع کانادا ازدواج کرده همزمان با اعلام وزارت خارجه کانادا مبني بر بحران مالي به وجود آمده و عقب افتادن حقوق کارمندان وزارت خارجه کانادا گفته بود بايد سفارت ايران در کانادا تعطيل شود دچار توهم خود بزرگ بيني شده و تصور مي‌کند نقشي در تصميم منسوبان ملکه در کانادا داشته است و نمي داند براي آنها چيزي بيش از يک عروسک خيمه شب بازي نيست.
جالب اينجاست فخرآور براي اينکه از اين قافله توهم کم نياورد خودش را به همسر وزير جنگ کانادا چسبانده و با تبريک از تلاش‌هاي نامبرده، سعي نموده که چيزي در اثبات نوکري به ملکه انگليس (بالاترين مقام اجرايي کشور کانادا و استراليا و... منسوب ملکه انگلستان هستند) و صهيونيست‌ها کم نگذاشته باشد. يکي از دوستان فخر آور در ذيل ذوق زدگي فخرآور با تعجب نوشته است: "ما ايراني ها که نبايد خوشحال باشيم! کلي خانواده که بچه هاشون رو بايد ببينند چکار کنند؟ و..."



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۰:۱۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
من به اين جمله اعتقاد راسخ دارم
(من با اطمينان ميگويم كه اسلام ابرقدرتها را به خاك مذلت ميكشاند .) امام خميني

ايران مشكل داره هم زياد هم وحشت آور ولي كسي كه بخواد با اسلام در بيفته خودش رو نابود كرده .. ايراني هميشه برقراره