معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: اقدام غير ديپلماتيک کانادا به دليل موفقيت ايران در برگزاري اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها و حمايت از سوريه و خط مقاومت است.

سيد محمد حسيني در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام دولت کانادا در بستن سفارت خود در ايران و تقدير جامعه يهوديان از اين امر گفت:  بی‌شک اقدام دولت صهیونیستی کانادا در راستای انحراف افکار عمومی از موفقيت ايران در معادلات منطقه است.
 
وي تعطيلي بدون دليل سفارت کانادا در ايران را ناشي از فشارهاي آمريکا و اسرائيل دانست و تصريح کرد: اقدام غير ديپلماتيک کانادا به دليل موفقيت ايران در برگزاري اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها و حمايت از سوريه و خط مقاومت است.
 
 
حسيني با تاکيد بر اينکه کانادا در حقیقت دنباله‌روی سیاست‌های دیکته شده صهیونیست‌ها است، اظهار داشت: تعطيلي سفارت کانادا در ايران  به سياست کشور مستقل ايران خدشه وارد نمي‌کند و اين امر به دلیل بحران شدید مالی و اقتصادی کانادا صورت گرفته است.  
 
معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در پايان خاطرنشان کرد:  وجود سفارتخانه کانادا در ايران نه تنها مزاياي چشمگيري براي ايران به همراه نداشته بلکه منشا بسياري از اقدامات عليه ايران بوده است و اين امر تنها به نظام سياسي غرب و کانادا خدشه وارد خواهد کرد.

انتهاي پيام/ ش3

برچسب ها: سفارت ، کانادا ، تعطیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار