عضو جبهه پايداري هاشمي را يكي از عناصر اصلي و شروع‌كننده جريان فتنه 88 دانست و گفت: با توجه به مسائل مالي و سياسي و نقشي كه فرزندان هاشمي در جريان فتنه 88 ايفا كردند و هاشمي نه تنها اين نقش‌آفريني‌ها را تقبيح نكرد بلكه عملا به دفاع از فرزندان خود نيز پرداخت، از جايگاه برجسته‌اي در ميان مردم برخوردار نيست.

زهره طبيب‌زاده‌نوري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در تحليل احتمال ورود هاشمي رفسنجاني به انتخابات رياست جمهوري سال 92 اظهار داشت:‌ با توجه به اينكه هاشمي رفسنجاني در چند انتخابات اخير شانس خود را امتحان كرده و مورد اقبال مردم واقع نشده، به نظر مي‌رسد كه كانديدا شدن در انتخابات رياست‌جمهوري به صلاح وي نباشد.

عضو جبهه پايداري با اشاره به مسائل و حواشي كه پيرامون هاشمي رفسنجاني نقش بسته است، عنوان كرد: با توجه به مسائل مالي و سياسي و نقشي كه فرزندان هاشمي در جريان فتنه 88 ايفا كردند و هاشمي نه تنها اين نقش‌آفريني‌ها را تقبيح نكرد بلكه عملا به دفاع از فرزندان خود نيز پرداخت، از جايگاه برجسته‌اي در ميان مردم برخوردار نيست.

نماينده مردم تهران در مجلس نهم تاكيد كرد:‌ به صلاح هاشمي نيست كه خدماتي را كه در اوايل انقلاب داشته، بيش از اين زير سوال ببرد و خود را در معرض قضاوت و نظر مردم قرار داده و براي چندمين مرتبه با عدم اقبال مردم روبرو شود.

وي با اشاره به فتنه 88، هاشمي را يكي از عناصر اصلي و شروع‌كنده جريان فتنه دانست و تصريح كرد: با توجه به نامه  هاشمي مشهور به نامه بدون" سلام والسلام " كه به مقام معظم رهبري نوشت و جريانات جامعه را به گونه‌اي به رخ رهبري كشيد مبني بر اينكه عدم گوش سپردن به نصايح امثالي  وي، انتقادهاي مردم مانند آتش زير خاكستر شعله‌ور خواهد شد؛ تخريبها و آشوبگري‌هاي سال 88 را براي همگان تداعي كرد.

مشاور رئيس جمهور در دولت نهم افزود:‌ استنباطم اين است كه هاشمي نبايد خود را بيش از اين درگير مسائل سياسي كشور كند.

نماينده مردم تهران در مجلس خاطرنشان كرد: از جمله عناصري كه از كانديداتوري هاشمي به طور قطع حمايت مي‌كنند اصلاح‌طلبان و مخالفان نظام و انقلاب هستند و اين امر چهره وي را مخدوش‌تر خواهد كرد و با اين كار خدمات ابتداي انقلاب خود را بيش از اين زير سوال خواهد برد

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: نوری ، هاشمی ، قضاوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار