رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: توهين به پيامبر اسلام (ص) بهترين معيار است كه مي‌توان دروغگويي و ادعاي كذب اسلاميت روساي وابسته را از آن به خوبي فهميد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدي با اشاره به سكوت برخي سران كشورهاي اسلامي در قبال توليد و پخش فيلم توهين‌آميز به پيامبر اعظم (ص) اظهار كرد: جهان اسلام يكپارچه خشم و فرياد شده است و انزجار خود را از اقدام زشت آمريكا اعلام مي‌كند اما با كمال تاسف هيچ صدايي از حجاز بلند نيست.

وي با انتقاد از مقامات عربستان سعودي گفت: شاه عربستان كه خود را خادم الحرمين الشريفين مي‌خواند و خود را متولي حرم شريف نبوي محسوب مي‌كند دم بر نمي‌آورد و وهابيوني كه خود را اسلام اصيل مي‌دانند و بقيه مسلمانان شيعه و سني را كافر تلقي مي‌كنند هيچ حركتي نمي‌كنند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه "سفارتخانه‌هاي آمريكا در همه جهان در وحشت هستند جز سفارت آمريكا در رياض و كنسولگري آمريكا در جده كه حتي صداي يك شعار را هم نمي‌شنوند"، افزود: همين مقايسه به سادگي نوكري وهابيت و آل‌سعود نسبت به آمريكا و صهيونيست‌ها را ثابت مي‌كند.

نقدي اضافه كرد: وهابيوني كه به راحتي مسلمانان را تكفير مي‌كنند و خود را مجاز به بمب‌گذاري و كشتار مردم كوچه و بازار مي‌دانند و به راحتي كودكان و زنان بي‌گناه را به جرم همكاري با دولت در سوريه مي‌كشند و خود را تنها مناديان اسلام ناب تلقي مي‌كنند، چرا در مقابل توهين‌هاي به اين صراحت و نفرت‌انگيزي سكوت مي‌كنند؟ اگر شاه عربستان راست مي‌گويد كه خادم حرم شريف نبوي (ص) است، بايد در مقابل اين توهين صريح، لااقل يك ماه شيرهاي نفت را بر روي آمريكا و حاميان اين توهين ببندد.

وي در پايان اظهار كرد: دولت‌هاي كويت و قطر اگر راست مي‌گويند كه انگيزه آنها براي حمايت از تروريست‌هاي سوريه دفاع از اسلام است، بايد شيرهاي گاز و نفت خود را بر روي آمريكا و ديگر توهين‌كنندگان ببندند. اين حادثه بهترين معيار است كه مي‌توان دروغگويي و ادعاي كذب اسلاميت اين روساي وابسته را از آن به خوبي فهميد.

انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار