يك سياستمدار مصري هشدار داد: اگر آمريكا در مواضع خود بازنگري نكند و از اهانت اخير صورت گرفته در حق پيامبر اسلام (ص) عذرخواهي نكند، متحمل زيان هاي بزرگي خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، مصطفي مقلد امروز پنج شنبه به شبكه خبري العالم، گفت: دوران حكام عرب وابسته به آمریکا به پایان رسیده است و اگر "باراك اوباما" رئيس جمهور آمريكا برای توهین به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) از مسلمانان جهان عذرخواهی نکند و قول ندهد که چنین حوادثی دیگر تکرار نخواهد شد، آمريكا دچار خسارت بزرگي خواهد شد.

عضو حزب آزادی و عدالت وابسته به اخوان المسلمین مصر در واکنش به اظهارات اوباما، افزود: آمريكا بايد در محاسبات خود بازنگري كند، زیرا كشورهاي اسلامي تهديد و دخالت هاي خارجي را نمي پذيرند.

رئيس جمهور آمريكا در واکنش به اعتراضات در مقابل سفارت این کشور در قاهره پس از کشته شدن سفیرش در لیبی، با اشاره به اين كه دولت كنوني مصر همپيمان واشنگتن نيست، هشدار داد: درصورتی که قاهره از سفارت آمریکا حمایت نکند، مشکلی بزرگ و واقعی روی خواهد داد.

مقلد با تاکید بر این که معترضان در اطراف سفارت آمریکا در قاهره، تنها در حال "ابراز عقیده" هستند و هیچ تعرضی به سفارت نشده است، از مسلمانان خواست اعتراضات گسترده تر و كوبنده تري در واكنش به اظهارات اخير اوباما داشته باشند.

مصطفي مقلد در ادامه تاكيد كرد كه اعتراضات و تظاهرات، آخرين تير تركش مسلمانان نخواهد بود و انتظار مي رود دولت های عربي و اسلامي، مواضع قاطعانه تري در قبال اين هتك حرمت اتخاذ كنن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار