اصفهان/

کمبود تجهیزات در مدارس استان اصفهان

رئیس گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزشی دوره متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به دلیل کمبود اعتبار وضعیت تجهیز مدارس ما خوب نیست وتا زمانی که تامین اعتبار نشود وضعیت به همین شکل است .

 

 حجت‌الله محرابی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان اظهار داشت: کسب رتبه نخست تیم دانش‌آموزان استان اصفهان در سیزدهمین مرحله کشوری مسابقات آزمایشگاهی و کارگاه رایانه اشاره کرد و افزود: این مسابقات در شهریور‌ماه سال جاری در تبریز در میان دانش‌آموزان سال سوم دوره متوسطه برگزار شده است.

رئیس گروه فناوری و گروه‌های آموزشی دوره متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به رقابت دانش‌آموزان از 32 استان کشور در این دوره از مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: در این دوره از مسابقات تیم دانش‌آموزان استان اصفهان در رقابت با سایر دانش‌آموزان شرکت‌کننده شش رتبه نخست را از آن خود کرده‌اند.

وی اضافه کرد: آزمایشگاه‌های مدارس موجود در سطح کشور و استان از کمبود تجهیزات رنج می‌برند و هر ساله باید اعتبارات بیشتری برای مجهز شدن آزمایشگاه‌های مدارس به امکانات نوین و هوشمند اختصاص داده شود.

محرابی با اشاره به ضرورت حمایت از دانش‌آموزانی که در مسابقات آزمایشگاهی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: برای رشد و تقویت مسابقات آزمایشگاهی و کارگاه رایانه، مسئولان کشوری باید همانند جشنواره خوارزمی از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات حمایت کنند/ع.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.