مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: قیمت مسكن در كلان شهر اهواز شكسته می شود.




 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ ' سید خلف موسوی' در هفتمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر اظهار داشت: با توجه به اینكه بیشتر پروژه های ساخت مسكن خارج از كلان شهر اهواز اجرا می شود به همین منظور قیمت مسكن در اهواز بالا رفته است.

وی گفت: طی هفته گذشته كمیته ای ویژه تعادل قیمت مسكن در اهواز تشكیل شده است كه با بررسی های لازم و اجرای برنامه های مرتبط قیمت مسكن در اهواز شكسته خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به رشد دو برابری میزان تعاونی های طی هفت سال گذشته در خوزستان بیان داشت: در حال حاضر 11 هزار و 303 تعاونی در استان فعال هستند كه در زمینه های مختلف فعالیت می كنند.

موسوی افزود: یكی از بخش های تعاونی بخش مرزنشنان است كه 34 تعاونی مرزنشین در استان فعال است و یك میلیون و 500 نفر را تحت پوشش خود دارند و این تعاونی ها در سال گذشته بالغ بر 142 میلیون دلار صادرات غیر نفتی و در پنج ماهه امسال بالغ بر 15 میلیون دلار صادرات از مرز استان داشتند.

در ادامه مراسم رییس كل دادگستری استان خوزستان بیان داشت : تعاونی ها در از بین بردن اختلاف طبقاتی و متعادل كردن اقتصاد جامعه بسیار مناسب است چرا كه در حال حاضر اختلاف طبقاتی در جامعه رو به رشد است.

' محمد بافر الفت' افزود: درشركت های تعاونی مقدمه ایجاد شركت های اقتصادی بزرگ است و باعث تقویت مشاركت در بین مردم می شود.

وی بیان داشت: اعضای تعاونی باید به صورت جمعی و مشاركتی فعالیت كنند و تسهیلات بانیك و سرمایه هایی كه در اختیار اعضا قرار می گیردباید در جهت پیشرفت اقتصادی تعاونی استفاده كنند و نباید به صورت انفرادی وارد عمل شوند.

این مقام مسئول بیان داشت: باید شركت های تعاونی حمایت شوند و نباید تعاونی ها در بانك ها و ارگان ها و یا زیر پای دستگاه های قضایی گم شوند.

لازم به ذكر است در این جشنواره 14 تعاونی برتر معرفی و تجلیل شدند و و از 34 طرح تعاونی به مناسبت هفته تعاون بهره برداری شد.
برچسب ها: قیمت ، مسکن ، شکسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.