اين کارشناس آمريکايي تاکيد کرد موساد عامل حملات يازده سپتامبر است و آمريکا واقعيت مسئله را لاپوشاني کرده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني پرس تي وي، "مارک دانکوف" گفت: باراک اوباما رئيس جمهور کنوني و نامزد حزب دموکرات براي انتخابات رياست جمهوري آمريکا و رقيبش يعني ميت رامني نامزد حزب جمهوري خواه در تلاش هستند منابع مالي صهيونيستي را براي رقابتهاي انتخاباتي خود جلب کنند و حمايت اين گروه را در انتخابات از آن خودشان کنند. اگر به بررسي عملکرد باراک اوباما مبادرت کنيم متوجه مي شويم که سياستهاي اوباما همانند جرج بوش رئيس جمهور سابق آمريکا و معاونش ديک چني بوده است. از يازدهم سپتامبر 2001  شاهد قدرت گرفتن حکومت پليسي در آمريکا هستيم آن هم به صورتي که بي سابقه بوده است. کار به جايي رسيده است که يک رئيس جمهور دموکرات آمريکا هم از وزارت دادگستري خود براي توجيه اقدامات خودش براي صدور دستور ترور شهروندان آمريکايي از منظر حقوقي و قضائي مبادرت مي کند که معتقد است اين افراد تروريست هستند يا اينکه با سازمانهاي تروريستي همکاري دارند. اتهام تروريستي بودن برضد اين افراد فراتر از قانون است و با مصاديق قانوني و حقوق شهروندي هيچ ارتباطي  ندارد. وضع زندان گوانتانامو به روشني مويد همين مسئله است گرچه اين زندان فقط بخش کوچکي از واقعيت اين موضوع را نشان مي دهد.»
"مارک دانکوف" در ادامه با تشريح ابعاد مختلف رويداد يازده سپتامبر افزود:« بعيد است تحقيقات واقعي درباره يازده سپتامبر انجام شود زيرا عواملي که اين حملات را مرتکب شدند درواقع همان کساني هستند که رسانه هاي خبري را در کنترل خودشان دارند و از طريق انديشکده ها و گروههاي لابي کننده خود که براي اسرائيل لابي مي کنند ، نفوذ بسيار زيادي در جريان سياست خارجي آمريکا دارند. بايد توجه داشت دکتر آلن سبراسکي ، استاد دانشکده جنگ آمريکا به صراحت گفته است يازده سپتامبر کار دستگاه اطلاعاتي اسرائيل ، موساد بوده است. من نيز با اين نظر موافق هستم. اگر نگاه دقيقتر و موشکافانه تري به اين مسئله بيندازيم متوجه مي شويم که اسرائيل براي انجام دادن اين کار انگيزه  لازم را داشته و امکانات و فرصت و منابع مالي و ارتباطهاي داخلي براي جمع آوري اطلاعات به منظور انجام دادن اين عمليات را داشته است. رسانه هاي آمريکا نيز مطابق خواست اسرائيل ، واقعيت اين رويداد را لاپوشاني کردند و دولت آمريکا نيز در اين مسير همراهي کرد.»
دانکوف گفت:«نکته جالب توجه اين است که آنچنان فضايي در داخل آمريکا بوجود آمده است که هرگونه انتقاد از روايت رسمي از ماجراي يازده سپتامبر محکوم مي شود. بر اين اساس، هرفردي که تفسير رسمي دولت از اين رويداد را زير سوال ببرد متهم مي شود که ميهن پرست نيست. اين رويداد از ابتدا تا انتها عملياتي اسرائيل بود. اسرائيل در گذشته نيز همين کار را انجام داده است و آن زماني بود که اسرائيل به ناو يو اس اس ليبرتي در سال هزار و نهصدو شصت و هفت در آبهاي درياي مديترانه حمله کرد و تقصير آن را به گردن مصر انداخت تا براي جنگ شش روزه اعراب و اسرائيل و درگير کردن آمريکا در اين جنگ ، زمينه سازي کند. اسرائيل در داخل آمريکا جاسوسي مي کند. عوامل اسرائيل در تلاش هستند سياستهاي صهيونيستي را در داخل آمريکا پياده کنند. نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري آمريکا نيز درست در همين راستا عمل مي کنند و تلاش مي کنند به ميليونها آمريکايي بقبولانند که اسرائيل اصلي ترين متحد آمريکا در منطقه خاورميانه است.
برچسب ها: آمریکا ، حادثه ، سپتامبر ، موساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار