داستان حضور دو مربی دروازبان در تیم استقلال از همان ابتدای میدان مشکل ساز شد و در حال حاضر نیز صحبت از اختلاف میان حمید بابازاده و کریم بوستانی که داخل تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: د ر حالی که بوستانی و بابازاده این موضوع را رد می کنند و اعلام کردند که هیچ مشکل خاصی بین آنها وجود ندارد اما این در حالیست که این مشکل در تیم وجود دارد اما مربیان استقلال آنرا علنی نمی کنند.
گفتنی است: حضور کریم بوستانی و بابا زاده به عنوان دستیار امیر قلعه نوعی در تیم استقلال از همان ابتدا حرف و حدیث های بسیاری را ایجاد کرد اما این در حالیست که قرار بود بوستانی به عنوان دستیار قلعه نوعی و بابا زاده به عنوان مربی دروازبانان تیم را همراهی کنند.
اما به نظر می رسد که این شرایط آنطور که تصور می شد دنبال نشده است و اعضای تیم استقلال دچار مشکل شدند که داستان اختلاف را به وجود آورده است.
شایان ذکر است: در حالیکه امیر قلعه نوعی با اعضای تیمش به عنوان دستیار رابطه ایده آلی دارد اما این مشکل ایجاد شده است و سر منشا آن اقدامات است که در خصوص نوع تمرینات دروازبانان تیم مطرح می شود.
گویا در این خصوص مواردی وجود دارد که دو مربی را ناراحت و دلخور کرده است و هر کدام این مسئله را دخالت در کار مربوط به خود تلقی می کنند.
البته در این خصوص امیر قلعه نوعی وارد ماجرا نشده است زیرا وی معتقد است که مشکلات این چنینی باید توسط دستیارانش حل و فصل شود تا وی ناچار به جانب داری از یک مربی نباشد.
گفته می شود مسئولیت دروازبانان استقلال به بابا زاده سپرده شده است و به همین دلیل بوستانی نمی تواند در کار وی دخالت داشته باشد./با
برچسب ها: کریم ، بوستانی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار