نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين با اشاره به اينکه بايد اولويت‌ ملت‌هاي عربي مقاومت درمقابل جبهه استکبار و به‌ ثمر رساندن نهال بيداري اسلامي باشد، گفت: به آينده روشن انقلاب‌هاي اسلامي و خشکاندن ريشه بيگانگان در منطقه به‌ خصوص دشمنان اصلي ما که آمريکا و اسرائيل هستند اميدواريم.

ناصرابوشريف نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در ايران در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران درباره مقاومت اسلامي اظهار داشت: اين يک موضوع فرهنگي و سياسي براي کل ملت‌هاي اسلامي و عربي است؛ زيرا به وسيله مقاومت، اولويت‌هاي جهان اسلام و عرب تغيير مي‌کند و پيروزي‌ اين ملت‌ها و تحولات مردمي روي داده به دليل دعوت به مقاومت بوده است.

وي افزود: انقلاب‌هاي منطقه براي مبارزه با فساد و استبداد انجام شده و درحال حاضر عمليات انقلابي در جهان اسلامي و عربي به عنوان اولويت اساسي در مبارزه با دشمنان محسوب مي‌شود.

ابوشريف تصريح کرد: ملت‌هاي اسلامي قيام خود را به شکل دقيق و واضح بر اساس حرکت ضد اسرائيلي و ضد آمريکايي تعريف کرده‌اند و دشمنان اصلي در هر مکاني از جهان اسلام، اسرائيل و آمريکا هستند، لذا استمرار حرکت انقلابي بوسيله آن تفکر مردمي خواهد بود که مقاومت در برابر رژيم صهيونيستي و دنياي غرب را دنبال مي‌کند.

نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در ايران با اشاره به اينکه بايد اولويت امروز ملت‌هاي عربي، مقاومت در مقابل جبهه استکبار و به ثمر رساندن نهال بيداري اسلامي باشد، گفت:‌ به آينده روشن انقلاب‌هاي اسلامي و خشکانده شدن ريشه بيگانگان در منطقه بخصوص دشمنان اصلي ما که آمريکا و اسرائيل هستند، اميدوار هستيم.

وي درباره تاثيرات کنفرانس بين المللي مقاومت اسلامي بر حرکت اسلامي اظهار داشت: همانطور که قرآن کريم فرموده، مومنين بايد در کار خود تفکر کنند يعني اين موضوع در اولويت قرار دارد، لذا تفکر مواجهه با رژيم صهيونيستي در صدر موضوعات اين گونه کنفرانس‌هاست و به اين وسيله، مشورت مسلمانان براي رسيدن به نتايج مفيد صورت مي‌گيرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ناصر ، ابو ، شریف ، جهاد ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار