جلد نخست کتاب «امام خمینی و بیداری جهان اسلام» کهبه بررسی نقش امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی و بازتاب جهانی این انقلاب و تاثیراتش در عرصه بین الملل پرداخته‌منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی،هنری وانتشارات بین المللی الهدی؛کتاب «امام خمینی وبیداری جهان اسلام» با توجه به بیداری اسلامی به وجود آمده در کشورهای اسلامی و نقش تعیین کننده امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی و الهامی که سایر کشورهای مسلمان از انقلاب اسلامی و شخصیت ایشان داشتند، نوشته شده است.
بر اساس این گزارش؛ حامد و حسین حسین‌زاده، نویسندگان این اثر در کتاب «امام خمینی وبیداری جهان اسلام» به بررسی نقش امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی، بازتاب جهانی این انقلاب و تاثیرات آن در عرصه بین الملل و الگوبرداری مردم کشورهای عربی و منطقه از انقلاب اسلامی پرداخته‌اند.
همچنین؛ حسین‌زاده درباره چگونگی گردآوری اطلاعات این اثر اظهار کرد: در جلد نخست این مجموعه به معرفی انقلاب اسلامی و تاثیری که در بیداری اسلامی در کشورهای دیگر داشته، پرداخته شده است، اما در مجلد دیگر به تفصیل به نقش امام خمینی در بیداری اسلامی هر یک از کشورها خواهیم پرداخت.
گفتنی است، کتاب"امام خمینی و بیداری جهان اسلام" نوشته حامد و حسین حسین‌زاده در قطع رقعی و 70 صفحه و شمارگان 1000 نسخه و به بهای 55 هزار ریال با همکاری مرکز مطالعات فرهنگی، بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و توسط موسسه فرهنگی،هنری وانتشارات بین المللی الهدی منتشر شد./ه

 

 

 

برچسب ها: امام ، کتاب ، اسلام ، بیداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار