معتادي که معتاد ديگري را در منطقه اي که برخي به آن خاک سفيد مشهد مي گويند کشته بود مدعي شد از مقتول طلب ۱۰ هزار توماني داشته است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، ظهر روز گذشته موتورسوار ۴۶ ساله اي که همسرش ترک نشين موتورسيکلت بود وارد بولوار توس شد و در منطقه اي که به «کوچه غربت ها» معروف است و برخي هم خاک سفيد مشهدمي گويند توقف کرد.
 
همسر اين مرد کنار موتورسيکلت ايستاد و او به يکي از پاتوق هاي معتادان رفت تا ۱۰ هزار توماني را که بابت مواد مخدر از يک معتاد ديگر طلب داشت بگيرد.
 
جوان معتاد در حالي که به شدت چرت مي زد به ديوار حياط مخروبه تکيه داده بود. موتورسوار چند بار او را تکان داد و از او خواست تا ۱۰ هزار توماني را که بابت خريد مواد مخدر به او داده بود پس بدهد اما جوان معتاد توجهي به عصبانيت و حرکات موتورسوار نداشت و پاسخي به او نمي داد.
 
مرد ۴۶ ساله ناگهان چاقوي بزرگي را برداشت و چند ضربه با آن به ديواري زد که جوان ۲۶ ساله به آن تکيه کرده بود اما باز هم صدايي نشنيد تا اين که در همان حالت ضربه اي به جوان معتاد زد که او نقش بر زمين شد و خون از بدنش فواره زد.
 
موتورسوار معتاد با ديدن اين وضعيت سعي داشت از محل حادثه فرار کند که معتادان ديگر جلوي او را گرفتند و از فرارش جلوگيري کردند. او که راه گريز را بسته ديد سوئيچ و مدارک موتورسيکلت را به همراه چاقوي خون آلود به همسرش داد تا آن ها را مخفي کند. همسر اين مرد نيز با گرفتن چاقوي خون آلود از محل فرار کرد و به منزل خودشان رفت او چاقوي خون آلود را شست تا اثري از جنايت باقي نماند.
 
از سوي ديگر نيز يکي از شهروندان ماجرا را به اورژانس اطلاع داد اما وقتي مأموران اورژانس به اين منطقه آمدند و فرد مجروح را معاينه کردند متوجه شدند که او علايم حياتي ندارد و جان خود را از دست داده است. در پي وقوع اين جنايت، مأموران اورژانس مراتب را به پليس ۱۱۰ گزارش کردند. دقايقي بعد به د
 
ستور فرمانده کلانتري کاظم آباد، گروهي از مأموران انتظامي به محل جنايت رفتند و پس از دستگيري متهم به قتل، مراتب را به قاضي اسماعيل شاکر (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند.
 
عقربه هاي ساعت 12:30 ظهر را نشان مي داد که مقام قضايي به همراه عوامل بررسي صحنه جرم و کارآگاهان پليس آگاهي عازم «کوچه غربت ها» شدند. خراسان نوشت: اين محل براي مقام قضايي منطقه آشنا بود چرا که اجساد برخي از معتادان خياباني و کارتن خواب ها در اين منطقه کشف مي شود. با حضور قاضي ويژه قتل عمد، تحقيقات قضايي درباره اين جنايت آغاز شد.
 
در بررسي هاي مقدماتي آلات و ادوات استعمال مواد مخدر صنعتي «شيشه» که در محل جنايت وجود داشت جمع آوري شد. موتورسوار معتاد نيز که در محل قتل دستگير شده بود به صراحت ارتکاب جنايت را پذيرفت و گفت: او از من ۱۰ هزار تومان گرفته بود تا مواد مخدر بخرد اما پولم را پس نمي داد.
 
من براي گرفتن طلبم آمدم اما هر کار مي کردم او پاسخي نمي داد به همين دليل با چاقوي دسته بلند ضربه اي به او زدم که نقش بر زمين شد اما نفهميدم اين ماجرا چگونه اتفاق افتاد. پس از آن نيز چاقوي خون آلود را به همسرم دادم که از محل فرار کرد. اين گزارش حاکي است: در پي اعترافات مرد موتورسوار، بلافاصله مأموران انتظامي با کسب دستورات قضايي به محل زندگي متهم به قتل رفتند و آلت قتاله را که شسته شده بود کشف کردند. بدين ترتيب همسر متهم به قتل نيز به اتهام مخفي کردن ادله جرم بازداشت شد تا بررسي هاي بيشتري درباره اين جنايت انجام شود.
 
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
برچسب ها: حوادث ، معتاد ، پلیس ، زندان ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.