214 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای درباره برگزاری موفق شانزدهمین اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران امضا کردند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در بیانیه 214 نفر از نمايندگان مجلس درباره برگزاري موفق اجلاس تهران که عضو هیأت‌رئیسه بهارستان در پايان جلسه علني امروز(يكشنبه)  آن را قرائت کرد، آمده است:

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله‌العظمی خامنه‌ای:

برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد با مدیریت توانمند و مقتدر جمهوری اسلامی ایران و حضور غرورآفرین حضرتعالی در اجلاس نشان از اعتماد بین‌المللی به نظام و ملت ایران و انزوای دشمنان ایران ، ملت و نظام دارد.

دنیا شاهد بود که با وجود همه تلاش‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان غربی آنان ، شانزدهمین اجلاس عدم تعهد در تهران با حضور کم‌نظیر اعضا در همه سطوح از جمله سران ،‌ وزرای خارجه و کارشناسان ارشد برگزار شد و شایستگی مدیریت بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران را به رخ قدرت‌های سلطه‌گر کشاند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: نمایندگان مجلس شورای اسلامی لازم می‌دانند ضمن تبریک موفقیت بزرگ نظام و ملت ایران به محضر حضرتعالی، در برگزاری جنبش عدم تعهد و پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ دیپلماتیک از همه برگزارکنندگان از جمله مجریان به ویژه دستگاه‌های دیپلماسی، نیروهای امنیتی،‌ نظامی،‌ انتظامی و بسیج همچنین همکاری صمیمانه مردم تقدیر و تشکر نمایند.

در ادامه این بیانیه آمده است : مجلس شورای اسلامی مصمم است همه توان خود را جهت تحقق منویات حضرتعالی و مصوبات اجلاس به ویژه تأسیس دبیرخانه به کار گیرد و از دست‌اندرکاران حمایت کند.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: بیانیه ، مجلس ، عدم تعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار