سرپرست باشگاه فوتبال سایپا شمال گفت: پیروزرام مدیرعامل باشگاه سایپا شمال در تلاش است تا اسپانسر جدید باشگاه هر چه سریع‌تر معرفی شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رضا نیکزاد صبح امروز در جمع خبرنگاران ورزشی ساری در نشستی خبری بیان داشت: با توجه به اینکه آقای پیروزرام این پیشنهاد را به من داده و با توجه به حضور دست‌نشان و اهداف بلندی را که باشگاه سایپاشمال ترسیم کرد با تمام وجود این پست را قبول کردم.

وی گفت: دو اردو بزرگ در آلاشت و ساحل بهنمیر را به پایان رساندیم و تمرینات منظمی را زیر نظر سرمربی تیم آقای دست‌نشان و همکاران‌شان در حال انجام داریم.

نیکزاد با بیان اینکه از مسئولان اداره ورزش و جوانان استان می‌خواهیم که به یاری تیم سایپا شمال بیایند تا راه صعود این تیم به لیگ برتر هموار شود، گفت: همانطور که می‌دانید پیروزرام در این چند سالی که گذشت نشان داده که اهدافی بلندی را دنبال می‌کند تا جوانان این شهر همواره ورزش را در سرلوحه خود قرار دهند.

نیکزاد در ادامه گفت: در دو سالی که به عنوان سرپرست در تیم‌های نساجی و سایپاشمال انجام وظیفه کردم واقعا از حمایت‌های سید هادی حسینی نماینده مردم در مجلس و بهروان ریاست سازمان لیگ برتر تشکر دارم.

وی تصریح کرد: ما هواداران بزرگی داریم که حامی فوتبال قائمشهر هستند چرا که در سرما و گرما هیچ وقت تیم‌های این شهر را تنها نگذاشتند و به راستی که هواداران یاران اصلی ما محسوب می‌شوند.

نیکزاد ادامه داد: در ارتباط با بازیکن تیم صنعت ساری ما از راه قانونی وارد شدیم و کار بلد این کاریم، با توجه به اینکه دیدیم بازیکن دلش با تیم نیست به دستور دست نشان ادامه ندادیم.

وی درباره نساجی بیان داشت: خیلی‌ها بر این باورند که قرعه نساجی سخت است ولی نساجی تیم بزرگی است که بقیه تیم‌ها باید از همگروهی با این تیم هراس داشته باشند.

سرپرست تیم فوتبال سایپا شمال افزود: پیروزرام در تلاش است تا اسپانسر جدید باشگاه هر چه سریع‌تر معرفی شود تا شرایط بهتری فراهم شود زیرا سایپا شمال تیم ریشه‌داری است که نیاز به حمایت مسئولان دارند تا امسال شاهد حضور این تیم در لیگ برتر باشیم./ج1

برچسب ها: اسپانسر ، فوتبال ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.