رییس كل بیمه مركزی ایران از آمادگی كامل سازمان تحت امرش برای بیمه كردن شناورها و نفت كش های بین المللی به صورت نامحدود خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان،سیدمحمد كریمی عصر روز گذشته در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان در زاهدان افزود: صنعت بیمه ایران در سالهای اخیر از توانمندی های خوبی در عرصه جهانی برخوردار شده است و آمادگی داریم با بیمه شناورها و نفت كشهای بین المللی امنیت خاطر و سرمایه شركتها را تضمین كنیم.
وی همچنین آمادگی و حضور شركت های بیمه كشور در كنار بدنه دولت برای پرداخت خسارتهای ناشی از انواع حوادث طبیعی و غیر طبیعی را اعلام داشت.
كریمی در ادامه با اشاره به برنامه توسعه بیمه مركزی ایران اظهار داشت: بدنبال آن هستیم با تاسیس واحدهای جدیدی از بیمه، شادابی را در كنار آرامش و امنیت به جامعه هدیه كنیم.
در این نشست استاندار سیستان و بلوچستان با تاكید بر ضرورت نهادینه شدن هر چه بیشتر فرهنگ بیمه در كشور گفت: این استان با اقلیم خاص همواره با حوادث قهری مواجه بوده و هست.
حاتم نارویی با اشاره به توفان های 120 روزه در شمال و بارندگیهای موسمی در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خسارت ناشی از استمرار خشكسالی، طوفان و باران های سیل آسا مشكلات زیادی را برای مردم استان ایجاد كرده است كه می توان با استفاده از ظرفیت بیمه دغدغه كشاورزان منطقه را برطرف كرد.
وی خاطرنشان كرد: سیستان و بلوچستان به عنوان بزرگترین استان كشور جمعیت جوانی نیز دارد و با وجود دارا بودن آب و هوای چهار فصل و اقلیم منحصر به فرد، ظرفیت های آن كمتر شناخته شده است .
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان گفت: هم اینك از 27 شركت بیمه گذار تنها 13 مورد در این استان فعالیت دارند و ضروریست ضمن رفع این نقص استفاده از بیمه و مزایای ناشی از آن برای عموم مردم در بخش های مختلف فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شود./س
برچسب ها: ایران ، بیمه ، بین المللی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.