در ميان تماشاگران واليبالي حاضر در سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي حضور اسماعيل حسن زاده، رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال يكي از نكات جالب توجه ديدار تيم هاي واليبال ايران و ژاپن بود.

اسماعيل حسن زاده، رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار اشت: دلم مي خواست برد تيم ملي واليبال را از نزديك نظاره گر باشم كه اين اتفاق خوب و خوشايند افتاد با توجه به نتايجي كه تيم ملي واليبال (ب) در ويتنام كسب كرد مي توان گفت امروز براي اين رشته روز غرور آفريني است.
 
وي در پاسخ به اين سوال كه چرا در سالن واليبال با  وجود تعداد جمعيت هيچ اتفاق خاصي رخ نداد،‌اما چرا در فوتبال اين  گونه نيست؟ گفت: من به تماشاگران واليبال از 2 منظر تبريك مي گويم نخست آنكه پشتيبان تيم ملي بودند و دوم با رفتار ورزشي و درست خود به مانند يك الگوي خاص عمل كردند،‌ البته اين موضوع را مي توان از نظر فني هم مورد  بررسي قرار داد، به طوري كه وقتي يك تيم در خلال مسابقات موفق به كسب نتيجه مي شود تماشاچيان وقتي در متن بازي از آن لذت مي برند ديگر فرصت پرداختن به حاشيه را ندارند.
 
حسن زاده تصريح كرد: نمي خواهم با بيان  اين مطالب اعلام كنم كه نتيجه يك ديدار در حاشيه  سازي اصل ماجراست ولي تاثير گذار است شايد يكي از دلايل حاشيه سازي در فوتبال اين است كه متن زيباي ديدارها برجستگي واليبال نيست.

رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال يادآور شد: به كساني كه توانستند در بازي ايران و ژاپن تماشاچيان را مديريت كنند، تبريك مي گويم من در اين ديدار به هيچ نكته انضباطي كه در فوتبال ديده مي شود برخورد نكردم.

وي تصريح كرد: نوع تشويق تماشاچيان واليبال براي من بسيار جالب بود حتي كساني كه به دليل كمبود جا ايستاده بازي را تماشا مي كردند هم بسيار عالي و يك دست تيم ملي را تشويق مي كردند،‌ اين امر براي ما فوتبالي ها درس بزرگي است.

حسن زاده كه به همراه دو فرزند پسرش براي ديدن بازي واليبال ايران و ژاپن به سالن 12 هزار نفري  آمده بود خاطر نشان كرد:  من توانستم به راحتي فرزندانم را به سالن بياورم ولي به دليل آنكه در ميان تماشاگران فوتبالي از الفاظ ركيك استفاده مي شود و همچنين به تازگي خطر سقوط سنگ هم به آن اضافه شده، نمي توانم آنها را به راحتي به استاديوم بياورم اميدوارم بتوانيم در فوتبال فضايي ايجاد كنيم كه علاوه بر وجود ذوق و شوق فراوان، هيچ حاشيه خاصي وجود نداشته نباشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار