اسامی حائزین شرایط دعوت به مصاحبه 13 رشته دوره دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز آزمون، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر افزود: از 13 رشته اعلام شده تعداد 2 رشته از گروه فنی و مهندسی،تعداد 4 رشته ازگروه علوم پایه، تعداد 7 رشته از گروه علوم انسانی، است که از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانیWWW.AZMOON.NET در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون مصاحبه 131 رشته در دوره دکتری تخصصی انجام شده است، خاطرنشان کرد: اسامی داوطلبان حائز شرایط مصاحبه سایر رشته‌ها نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد افزود: پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه علمی انجام می‌شود و پس از آزمون کتبی بر اساس ظرفیت پذیرش هررشته تعدادی از داوطلبان حائز شرایط با اولویت نمره کتبی به مصاحبه علمی دعوت و پذیرفته شدگان نهایی از میان افراد مصاحبه شده با بالاترین امتیاز انتخاب می‌شوند. همچنین متقاضیان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون نیز ابتدا بر اساس امتیازات حاصل از معدل، نمره پایان نامه و تولیدات علمی رتبه بندی و سپس تعدادی از داوطلبان با توجه به ظرفیت پذیرش و با اولویت امتیازات به مصاحبه علمی دعوت شده و پذیرش نهایی با توجه به امتیاز نهایی هر داوطلب انجام می‌شود.

اقبالی با بیان اینکه تاکنون نتایج دعوت به مصاحبه 177 رشته اعلام شده است، افزود :نتایج نهایی پذیرفته شدگان آخر شهریور ماه اعلام می‌شود.

آزمون دکتری تخصصی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی در 182 رشته و با شرکت بیش از 38 هزار نفر برگزار شده است، این آمار نسبت به سال گذشته 65 درصد رشد داشته است./ع

مجموعه‌ای ریاضی و فنی و مهندسی
1-امیر علی ولی نژاد

2- محمد رضا صدرزاده

محمد امین شادی گیزناب

مجموعه علوم تجربی کشاورزی و دامپزشکی

1- نفر اول فاطمه ناصری طاهری

2- تینا نظری

3- نفر سوم سحر ترکمان دهنوی

مجموعه 3 علوم انسانی

1- وحید حامد

2- نفر دوم ریحانه آشتیانی عراقی

3- نفر سوم زهرا شیخی یان

مجموعه 4 علوم انسانی

1- نفر اول فاطمه شیخ زاده نجار

2- نفر دوم مهدیه کیایی

3- نفر سوم فواد حسن زاده خسروشاهی

مجموعه علوم پزشکی

1- غزاله تفاق

2- پدرام افشار بکشلو

3- آیدا چرکزی

مجموعه زبانهای خارجی

1- یاسمن رنگین کمان

2- زهرا حجرکشت

3- هستی کرجانی

مجموعه هنر

1- نفر اول شیرین جعفری نسب کرمانی

2- نفر دوم بشیر راستگو فر

3- عطیه حسینی مقدم

برچسب ها: ازمون ، دکتری ، ظرفیت ، رشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار