مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی مشارکت مردم در ساخت اماکن دامی را موجب تسریع در اجرای این طرح ها عنوان کرد.

محمدی درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: با تفاهم نامه امضاء شده ما بین جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن با تعریف سه گزینه برای احداث اماکن دامی در روند بازسازی و احداث اماکن دامی تسریع خواهد شد.

وی، گفت: براساس این تفاهم نامه در قالب سه گزینه اماکن دامی با نظر و رأی خود روستائیان احداث می شود.

این مقام مسئول در تشریح این گزینه ها گفت: گزینه اول: ساخت اماکن دامی توسط بنیاد مسکن دریافت تسهیلات بانکی توسط این نهاد، دوم: تأمین مصالح از سوی بنیاد و ساخت آن از سوی مردم با نظارت بنیاد مسکن و گزینه سوم: نظارت از سوی بنیاد مسکن و دریافت تسهیلات بانکی و تأمین مصالح از سوی خود افراد خواهد بود و فقط بنیاد مسکن نظارت خواهد کرد که با تنوع بخشی به امر احداث این اماکن، در آینده نزدیک شاهد پیشرفت سریع در ساخت اماکن دامی خواهیم بود.

محمدی گفت: بنیاد مسکن در حد 35 متر برای هر یک از روستائیان شامل 18 متر فضای دامی و 12 متر انبار علوفه ایجاد می کند و کسانی که راغب باشند از این مقدار فضا بیشتر نیز احداث نمایند با استفاده از سایر منابع نسبت به ساخت و توسعه فضای دامی خود اقدام نمایند.

وی، ابتکار جدید جهاد کشاورزی را در تجمیع نهادهای دست اندرکار در امر ساخت و ساز را اقدامی مهم در جهت تسریع در اجرای پروسه اداری و صرفه جویی در وقت اعلام کرد و اظهار امیدواری نمود با آغاز فعالیت ستادهای بازسازی اماکن دامی در شهرستانها شاهد تسریع در روند اجرایی این اماکن باشیم. /س

برچسب ها: مشارکت ، مردم ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.