اولين نشست اعضاي اتحاديه بين المللي نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، با حضور اعضای فعال داخلی و خارجی از 30 كشور جهان، در شهركرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

این نشست، به مدت سه روز و با حضور 150 نفر از نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری و ضد صهیونیستی 30 كشور، از پنج قاره جهان برگزار شد.

در آیین آغاز این نشست، دكتر خالد قدومی؛ رئيس دفتر حماس در ايران، و ناصر ابوشريف؛ نماينده جنبش جهاد اسلامي در تهران، و مسئولان استاني، حضور داشتند که رئيس دفتر حماس در ايران، خطاب به نوجوانان و جوانان شركت كننده در نشست مذکور گفت: شما، رهبران آينده مبارزه با اشغالگری هستید.
دکتر خالد قدومی افزود: بازگشت مجدد فلسطين، نيازمند اتحاد همه ملت هاي آزادی خواه است كه با وعده صادقانه قرآن، اين وحدت، مايه نجات است و نصرت رباني، پشتوانه اين حركت می باشد.  

نماينده جنبش جهاد اسلامي در تهران نيز در این آیین گفت: جوانان آزاده دنيا و رهبران ملت ها، نقش مهمي در آگاه سازي عليه اشغالگران دارند.

ناصر ابوشريف افزود: اين اتحاديه، براي نوجوانان و جوانان خارجي مقيم ايران، و بعضاً جوانان ايراني تشکيل شده است، تا بتوانند افکار آزادي خواهانه را در سرزمين های خود منتشر کنند.

معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختیاری نيز با تأكيد بر شيوه هاي جديد استعمار و اشغالگري گفت: مبارزه با پديده اشغالگري مدرنيته، که از سوی آمریكا دنبال می شود، نيازمند همت والا و شيوه هاي نوين مبارزه است.

یزدان جلالی افزود: اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان ضد اشغالگری و ضد صهیونیست، با حضور داوطلبانه جوانان آزاده جهان شكل گرفته است و جوانان، در روشنگری و آگاهی بخشی نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس، رسالت بزرگی برعهده دارند.

به گفته دبيركل اتحاديه بين المللي نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری؛ سابقه مبارزه مردم استان چهارمحال و بختياري در مبارزه با استعمار انگليس در دوران معاصر، مهمترين دليل انتخاب شهر " شهركرد "، برای میزبانی و برگزاري اولين اردوی اعضای این اتحاديه، در سالجاري بود. 

سید ابوالقاسم رحيميان گفت: تنوير افكار عمومي، بوي‍ژه نوجوانان و جوانان، نسبت به مسائل سرزمين هاي اشغالي، خصوصاً غزه و فلسطين، و حمايت از تلاش براي داشتن جهاني در صلح و آرامش، از مهمترين اهداف اعضاي اين اتحاديه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.