نماینده ولی فقیه در کردستان گفت : تعاون و مشارکت در کارهای جمعی به توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار منجر خواهد شد و باید به این بخش بیشتر توجه شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در بازدید مشترک از تعاونی ۲۹۸ تانکرداران و تعاونی چرم سازی روژان سنندج که به مناسبت هفته تعاون صورت گرفت، گفت :  با همکاری  شرکت نفت پارکینگ و امکانات مناسب برای استفاده رانندگان ماشین های سوخت رسان در اختیار قرار گیرد تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وی از مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان خواست تا مشکلات پارکینگ و بیمه رانندگان این تعاونی را رصد کرده و در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

حجت‌الاسلام️ پور ذهبی در بازدید از تعاونی ۴۱۰۹ روژان چرم در سنندج  از مراحل ساخت و بسته بندی ساک های تولیدی این کارگاه، از مدیران کل صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی استان خواست با صدور مجوز های لازم و تامین زمین صنعتی برای ساخت کارگاه، زمینه اشتغالزایی بیشتر این تعاونی را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان از اداره کل تعاون، جهت ارائه خدمات ویژه نسبت به جامعه مخاطب، به ویژه توجه به تعاونی ها و رفع مشکلات تعاونی های مشکلدار استان، قدردانی کرد و خواهان تداوم این خدمات شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان هم در این بازدید گفت: توسعه اقتصادی استان و اشتغال های پایدار با تعاون امکان پذیر است، افزود: رسالت اصلی این اداره کل صیانت از کارگران و حمایت از تعاونی ها است.

فرزاد پیشکاری گفت: تعاونی تانکرداران سنندج یکی از تعاونی‌ها است که عمده‌ترین مشکلشان تعیین مکان مناسب برای پارک تانکرهای حمل سوخت است.

وی در بازدید از تعاونی ۴۱۰۹ روژان چرم سنندج با بیان اینکه  این تعاونی در زمینه تولید ساک و چمدان های مسافرتی و زیارتی فعالیت دارند ، افزود : این تعاونی محصولات تولیدی خود را به کشور های عراق، سوریه و عربستان صادر می کند و تاکنون برای ۱۰ نفر بصورت مستقیم و ۶۰ نفر در قالب پشتیبان اشتغال ایجاد کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود : تسهیلات کم بهره بانکی و تامین محل مناسب، عمده ترین مشکل این تعاونی است که امیدواریم با همت مسئولین این مشکل حل شده و شاهد توسعه این تعاونی و اشتغال بیشتر جوانان کردستانی در واحد ها و کارگاه های تولیدی استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.