دبیر نمایشگاه «علم تا عمل» استان هرمزگان گفت: با پذیرفته شدن 45 طرح و برگزیده قرار گرفتن دو طرح نخبگان هرمزگانی در جشنواره علم تا عمل کشور، استان هرمزگان در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس علی فتی ضمن بیان این مطلب گفت:استان هرمزگان در سومین جشنواره علم تا عمل با پذیرش 45 طرح در این دوره از جشنواره شرکت کرد و با درخشش طرح های نخبگان خود توانست در جایگاه دوم بین استانهای سطح دو قرار گیرد.

وی افزود: در مرحله اول بیش از 80طرح به دبیرخانه استانی نمایشگاه علم تا عمل کشور فرستاده شد ولی با توجه به سهمیه‌بندی‌های استانی، 45 طرح پذیرش شد که نمایش این طرح‌ها در نمایشگاه بازخورد خوبی داشته است.

فتی با بیان سهم استان هرمزگان در سومین جشنواره علم تا عمل استان هرمزگان گفت: نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان این استان امسال با قدرت تمام شرکت کردند که در حال حاضر از 80 طرح ارسالی 45 طرح از استان هرمزگان بعد از داوری پذیرش شد که در نمایشگاه حضور دارند.

دبیر نمایشگاه «علم تا عمل» استان هرمزگان با اظهار خرسندی از جایگاه هرمزگان در این دوره از جشنواره و با اشاره به رتبه‌بندی استانها براساس سطح کمی و کیفی طرح‌ها در این نمایشگاه و جشنواره گفت: استان هرمزگان خوشبختانه امسال در جایگاه دوم این رتبه بندی قرار گرفته است.

به گفته فتی؛ استان‌های سطح یک شامل استانهای تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی هستند که این استان ها می توانند 60 طرح را پذیرش کنند، استان های سطح دو نیز با 40 اثر و استان های سطح سه با 25 اثر در رتبه بندی سوم قرار می گیرند./س

برچسب ها: جشنواره ، علم ، عمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.