مدیر تولید صدا مرکز صدا و سیما خراسان رضوی گفت: مشهد نیازمند ایجاد فرصت مطالبه‌گری ملی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مصطفی اعلمی با اشاره به مشهد به عنوان یک شهر ملی و بین‌المللی تصریح کرد: مشهد با توجه به تعداد زائرانی که در سال پذیرای آن‌هاست که یک جمعیت غیرساکن چندین میلیونی را تشکیل می‌دهند، شهری متفاوت‌تر از سایر شهرهای ایران است که این موضوع نگاه فراتر از محلی را می‌طلبد.

وی جشنواره ملی شهرنگار را کاتالیزوری برای مطرح شدن مسائل مشهد دانست و عنوان کرد: این جشنواره باعث شد رقابت جدی برای بیان مسائل پایتخت معنوی ایران در بین رسانه‌های کشور به وجود آید، نگاهی که این شهر را از منظر محلی دور کرده و جذب کننده نگاه‌های ملی خواهد بود.

وی ادامه‌داد: مشهد شهر همه ایرانیان است و به واسطه این باید باب جدیدی برای بیان مسائل و مشکلات آن نسبت به گذشته ایجاد شود تا در کانون توجهات قرار گیرد.

به گفته وی جشنواره ملی شهرنگار که برای اولین بار با محوریت شهر مشهد در سطح ملی به دنبال جذب نگاه‌های رسانه‌ای کشور است می‌تواند در تزریق نگاه‌ و توجه‌های خاص همچون جذب بودجه‌های بیشتر برای این کلانشهر موثر واقع شود.

اعلمی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از معرفی مشهد در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام یاد‌ کرد و افزود: برای موفقیت در این سال باید از نظر پژوهشی کارهای دقیقی صورت گیرد تا نقاط و قوت شناسایی و برطرف شود. /س

برچسب ها: جشنواره ، شهر ، نگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.