زن جوان که با پرسه زني در شهر طلاي کودکان را سرقت مي کرد ، هنگام فرار از صحنه آخرين دزدي تصادف کرد و دستگير شد.

 به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران : ظهر 27 مرداد امسال مأموران کلانتري 152 خاني آباد از طريق مرکز فوريتهاي پليسي 110 در جريان دستگيري يک سارق زن در خيابان دولت خواه قرار گرفتند .
 با حضور گشت کلانتري در محل ، شهروندان در اظهارات خود عنوان داشتند که راننده زن يک دستگاه خودرو پرايد نقره اي را در حين فرار از محل سرقت و پس از تصادف خودرو پرايد با يک دستگاه نيسان پارک شده در کنار خيابان دستگير کرده اند .
 مالک خودرو نيسان در اظهارات خود به مأموران کلانتري گفت: در داخل حياط خانه مشغول شستن موتور بودم که با سر و صداي "دزد ـ دزد" به خيابان آمدم . در همان لحظه ، زن جواني را سوار بر يک دستگاه خودرو پرايد نقره اي رنگ مشاهده کردم که با سرعت بسيار زيادي در حال فرار از محل بود. ناگهان کنترل پرايد از دست اين زن خارج شد و به شدت با خودرو نيسان من که در کنار خيابان پارک شده بود تصادف کرد. قصد اعتراض به نحوه رانندگي وي را داشتم که متوجه شدم اين زن يک سارق است و قصد فرار دارد. زمانيکه قصد داشتم مانع از فرار اين زن بشوم ناگهان او به شدت دست راست مرا گاز گرفت بگونه اي که باعث خونريزي شديد محل گاز گرفتگي شد اما با حضور مردم و همسايگان در محل، اين زن دستگير شد./ف
 با دستگيري و انتقال پروين . ع 37 ساله به کلانتري و با وجود تلاش وي براي بر هم زدن نظم داخل کلانتري، مأموران در بازرسي از وسايل همراه متهم ، موفق به پيدا کردن يک عدد سيم چين و چند رشته طلاي بچه گانه بريده شده شدند .
 با توجه به دلايل و مدارک بدست آمده مبني بر سرقت طلا و جواهرات متعلق به دختر بچه ها توسط متهم ، پرونده مقدماتي در اين خصوص تشکيل و به دستور داديار شعبه سوم دادسراي ناحيه 16 تهران در اختيار پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
 با ارجاع پرونده به پايگاه پنجم پليس آگاهي و آغاز تحقيقات، کارآگاهان با بررسي شکايتهاي مشابه موفق به شناسايي تعدادي از شکات پرونده شدند که بنا بر اظهاراتشان طلا و جواهرات متعلق به دختران آنها توسط سرنشين زن يک دستگاه خودرو پرايد به سرقت رفته بود.
 با حضور مالباختگان در پايگاه پنجم و انجام مواجه حضوري، متهم از سوي دختربچه ها مورد شناسايي قرار گرفت و پروين . ع نيز ضمن اعتراف به سرقت طلا و جواهرات دختر بچه ها، در اعترافات خود عنوان داشت: با ديدن طلا و جواهرات در دست دختر بچه ها وسوسه شده و به همين علت اقدام به سرقت مي کردم.
 يکي از مالباختگان پس از شناسايي متهم از سوي دخترش به کارآگاهان گفت: 24 مرداد دخترم در حال بازي کردن در داخل کوچه بود که گريه کنان به منزل آمد و بيان داشت که خانم ناشناسي اقدام به سرقت طلاهاي همراه او کرده و با يک دستگاه خودرو پرايد از محل فرار کرده است .
 سرهنگ کارآگاه علي اکبر اسدي رئيس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به اعتياد شديد متهم به مصرف مواد روانگردان شيشه، گفت: با توجه به شناسايي متهم از سوي تعدادي از مالباختگان و اعتراف صريح او در خصوص سرقت طلا و جواهرات از دختربچه ها، قرار قانوني براي وي صادر و جهت شناسايي ديگر جرايم ارتکابي و شکات پرونده در اختيار پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است. به همين خاطر از تمامي مالباختگاني که در محدوده جنوب و جنوب غرب تهران به ويژه در منطقه خاني آباد نو، بدين شيوه و شگرد مورد سرقت طلا و جواهرات فرزندان خود قرار گرفته اند دعوت مي شود تا جهت شناسايي متهم و طرح شکايات خود به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه کنند./ف
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، طلا ، دختر بچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.