امروز ساخت و اكران فيلم‌هاي سطحي سليقه مخاطب را پايين آورده و ديگر فيلم‌هاي ارزشي به چشم آن ها نمي‌آيند.

مهدي صباغ زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: امروز رسانه‌ها وظيفه مهمي بر دوش دارند، آن ها مي توانند مردم را تشويق و ترغيب به سينما رفتن كنند. گرچه در اين ميان مشكلات و گرفتاري هاي مردم را هم بايد در نظر داشت.
وي در پاسخ به اينكه چرا امروز كم تر مخاطب تمايل به سينما رفتن از خود نشان مي‌دهد، گفت: من اين گفته را قبول ندارم، اگر نگاهي به فيلم‌هاي در حال اكران بيندازيد مي‌بيند كه فيلم‌هاي ارزشي هم اكران مي‌شوند اما نبايد تمامي نگاه فقط به يك فيلم باشد.
وي افزود: در گذشته نيز ما فيلمي سطحي اما با فروش بالا داشته‌ايم اما هيچ كدام از اين ها دليلي قانع كننده براي سينما نرفتن مخاطب نيست.
كارگردان فيلم سينمايي "راه بهشت" به نبود امكانات مناسب براي سينما رفتن مردم اشاره كرد و گفت: امروز در كنار سينما رفتن مسائل ديگري نيز براي مخاطب حائز اهميت است نداشتن پاركينگ براي استفاده، نبود فضاي مناسب براي تفريح خانواده‌ها از ديگر مشكلاتي است كه سينما نرفتن آن ها را بيشتر دامن مي‌زند.
صباغ زاده به سينماي در سطح شهر اشاره كرد و گفت: متاسفانه سالن‌هاي سينمايي كه در مركز شهر واقع شده‌اند امكانات مناسب براي مخاطب را ندارد.
اين كارگردان به حمايت مسئولان براي اكران فيلم‌هاي ارزشي اشاره كرد و گفت: امروز سليقه مخاطب نيز تغيير كرده، فيلم‌هاي ارزشي نيازمند حمايت مسئولان و همچنين تبليغات مناسب است متاسفانه امروز فيلم‌هاي سطحي سليقه مخاطب را پايين آورده است.
گفتني است، فيلم سينمايي "راه بهشت" به كارگرداني مهدي صباغ زاده، ماه گذشته در پرده‌هاي سينمايي در حال اكران بود كه پس از 3 روز نمايش فروشي 45 ميليون توماني را بدست آورد كه متاسفانه نتوانست در گيشه‌هاي سينمايي موفق شود گرچه پيش‌تر صباغ زاده گفته بود اين فيلم را در بدترين شرايط روحي و بودجه‌اي 900 ميليون توماني ساخته اما فروش 45 ميليون توماني اين فيلم نشان از شكست اين فيلم در گيشه‌هاي سينمايي مي‌دهد./ي2

برچسب ها: صباغ زاده ، فیلم ، سطحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار