میشل ساپن وزیر کار فرانسه اذعان کرد شمار متقاضیان کار در این کشور از مرز نمادین سه میلیون تن یا به عبارت دیگر ده درصد بیکار فراتر رفت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ وزیر کار فرانسه گفت:« سال آینده میزان بیکاری چه خواهد بود؟ هیچ کس نمی داند. ما اکنون از مرز سه میلیون بیکار عبور کرده ایم و ده درصد از افراد فعال جامعه اکنون بیکار هستند.»

شمار متقاضیان کار در فرانسه که هیچ فعالیتی ندارند برای پانزدهمین ماه پیاپی در ژوئیه افزایش یافت و به چهل و یک هزار و سیصد تن رسید که بالاترین رقم از سه سال گذشته محسوب می شود و به این ترتیب در ماه ژوئیه رقم بیکاران به دو میلیون و نهصد و هشتاد وهفت تن رسید.

وی افزود:« مسئله این است : آیا این رقم هنوز بسیار افزایش خواهد یافت؟ بله ، افزاش خواهد یافت. آیا در زمانی خاص می توانیم آن را برعکس کنیم ، بله می توان آن را برعکس کرد.این تصمیمات اقتصادی است ، تصمیمات اروپایی ها بر این مسئله تاثیر گذار خواهد بود.»

به گزارش از پاریس، وی تاکید کرد:« برای اینکه بتوانیم فرصت شغلی ایجاد کنیم و همچنین به طور واقعی با بیکاری مبارزه کنیم به رشد اقتصادی نیاز داریم.»
برچسب ها: فرانسه ، بیکار ، وزیرکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار