روزنامه سوري الثوره امروز به نقل از منابع آگاه خبر داد : تشکيلات جاسوسي آمريکا و انگليس با ايجاد مراکزي در جنوب ترکيه ، تروريست ها را آموزش مي دهند و به سوريه اعزام مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از روزنامه الثوره، بيشتر افرادي که در اين مراکز آموزش مي بينند ، نوجوانان زير هفده سال هستند که عوامل قطري و سعودي در کشورهايي همچون يمن در قبال پرداخت ده هزار دلار به کار گرفته مي شوند.
 عوامل قطري و سعودي با چمدانهاي پر از پول در شهرهاي يمن گشت زني و در صورت موافقت خانواده ها با اعزام فرزندانشان به سوريه، بلافاصله مبلغ مورد نظر را به آنها پرداخت مي کنند.
روزنامه الثوره همچنين نوشت : نقشه جديد آمريکاييها براي آموزش افراط گرايان در حالي اجرا مي شود که تعداد شورشيان مسلح در شهرهاي ناآرام سوريه و در درگيري با نيروهاي ارتش به شدت کاهش يافته است.
اين روزنامه بااشاره به غيبت وزيرامورخارجه آمريکا درآخرين جلسه شوراي امنيت درباره سوريه نوشت: به نظر مي رسد آمريکايي ها به نتيجه بخش بودن تبليغات و جنجال رسانه ها نااميد شدند و به طور مستقيم وارد ميدان شد تا روحيه  شکست خورده مزودرانشان را جبران کنند.

برچسب ها: آمریکا ، انگلیس ، سوریه ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار