اجرایی نشدن قانون مهم ترین علت موانع تولید و سرمایه گذاری است.

 

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  گرگان ؛ دادستان مرکز استان گلستان گفت: اکثر موانعی که در این حوزه وجود دارد به دلیل اجرایی نشدن قانون و مقررات است که اگر این امر اتفاق بیفتد خیلی از موانع مرتفع خواهد شد.

عباس پوریانی افزود : احساس ما این است که دستگاه‎های قضایی فراتر از مسئولان و متولیان امر، سرمایه‎گذاری در کنار صنعتگران قرار دارند.

و با اشاره به اینکه از سال 1386 کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری در استان گلستان تشکیل شده است، اذعان کرد: برای اجرای شدن اصل 44 قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری این کمیته را در سطح استان فعال کرده‎ایم.

پوریانی خاطرنشان کرد: در این کمیته تلاشمان بر این بوده تا از نزدیک مشکلات و مسائل صنعتگران را بررسی و با جلسات مستمر همراه خوبی در این حوزه برای آنها باشیم.

دادستان مرکز استان گلستان ابراز داشت: تلاش ما در کمیته قضایی استان این است تا برای حمایت از بخش صنعت تمامی مصوبات آن را اجرایی سازیم.

وی تاکید کرد: به جرات می‎توان گفت که کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری یکی از فعال‎ترین کمیته‎ها در این حوزه در سطح کشور است و پیشرفت‎های خوبی برای صنعت استان ایجاد کرده است.

پوریانی افزود: مشکلات صنعت را با اجرایی کردن بحث اصل 44 قانون اساسی می‎توان برطرف کرد و این قانون راهگشای مناسبی برای بسیاری از مسائل است./س

برچسب ها: قانون ، دادستان ، گرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.