توفان آیزاک در ایالتهای لوئیزیانا، میسی سیپی و آرکانزاس خسارات زیادی را به بار آورده و موجب جاری شدن سیل و آب گرفتگی بسیاری از ساختمانها شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، با نزدیک شدن به هفته های حساس انتخابات در امریکا، دو نامزد اصلی تصدی پست ریاست جمهوری، به دنبال مصادره مشکلات ناشی از وقوع توفان آیزاک هستند.

میت رامنی تنها یکروز پس از قبول نامزدی جمهوریخواهان در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا، از یکی از مراکز موقتی کمک به حادثه دیدگان توفان آیزاک در لوئیزیانا بازدید کرد.

باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا هم اعلام کرده روزدوشنبه در اقدامی مشابه، از این مناطق بازدید خواهد کرد. از هم اکنون ستادهای انتخابات هر دو نامزد، در این مناطق فعال شده اند و تلاش دارند افرادی را از بین مردم مصیبت دیده پیدا کنند که در سخنان خود، تاثیرگذاری مناسبی روی افکار عمومی آمریکا داشته باشند و از این طریق، نظر مردم را به سمت نامزد خود جلب کنند.



توفان آیزاک در ایالتهای لوئیزیانا، میسی سیپی و آرکانزاس خسارات زیادی را به بار آورده و موجب جاری شدن سیل و آب گرفتگی بسیاری از ساختمانها شده است و حدود 600 هزار واحد مسکونی و تجاری در این ایالتها از دسترسی به برق محروم هستند.

توفان آیزاک در آمریکا تاکنون چندین قربانی گرفته و کارشناسان میزان خسارات ناشی از آنرا تا دو میلیارد دلار برآورد کرده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار