رئیس دانشگاه زابل از اضافه شدن 8 رشته جدید در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد به مجموع رشته‌های این دانشگاه خبر داد.

   به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  دکتر محمود اوکاتی گفت: با درخواست دانشگاه زابل و با مساعدت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص توسعه و گسترش دوره های آموزشی، مجوز پذیرش دانشجو در 5 رشته مقطع دکتری شامل آبیاری و زهکشی، اصلاح نباتات، اگرواکولوژی، بیماریهای گیاهی و تغذیه دام به مجموع رشته‌های این دانشگاه اضافه شد که مهرماه سال آینده در این رشته ها پذیرش دانشجو خواهیم داشت.
وی اظهار داشت: دفتر گسترش و برنامه­ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری با تاسیس رشته های تکثیر و پرورش آبزیان، تولیدات گیاهی (اصلاح گیاهان باغی) و زبان و ادبیات عرب در مقطع کارشناسی ارشد و رشته باغبانی در مقطع کارشناسی در این دانشگاه نیز موافقت نموده است.
اوکاتی تصریح کرد: رشته ژنتیک و اصلاح نژاد دام در مقطع دکتری، رشته های اصلاح گیاهان دارویی، زیست شناسی (فیزیولوژی گیاهی)، مدیریت مناطق بیابانی، جنگلداری در مناطق خشک، صنایع غذایی، انگل شناسی دامپزشکی و باکتری شناسی دامپزشکی کارشناسی ارشد و رشته کتابداری و اطلاع­رسانی در مقطع کارشناسی در دفتر گسترش و برنامه­ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری علوم در دست بررسی است. /س

برچسب ها: افزایش ، رشته ، تحصیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.