اجماع بر مسئله فلسطین ازجمله دستاوردهای اجلاس تهران است

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه‌ای اجماع بر مسئله فلسطین را ازجمله دستاوردهای اجلاس تهران برشمرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای، برگزاری موفقیت آمیز اجلاس عدم تعهد در تهران را تبریک گفت.

متن کامل اين بيانيه بدين شرح است:

برگزاری اجلاس پر اهمیت غیرمتعهدها در تهران افتخاری بود که تمام ایرانیان از آن خرسند و بهره‌مند گشتند. اجلاس تهران که ان‌شالله ثمره آن در روزهای آتی به منصه ظهور خواهد رسید، خلاف تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی ایران توانست اجماعی بین‌المللی بر مسئله فلسطین و ساختارهای معیوب و دیکتاتوری سازمان ملل شکل دهد و مستکبران عالم را برآشفته نماید.

اتفاق نظر بیش از 100 کشور جهان به خصوص در مسئله فلسطین نشان داد رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری در انزوا به سر می‌برد و نتوانسته پس از چندین دهه اشغالگری و خونریزی برای خود مشروعیت به دست آورد. اجلاس تهران در حالی برگزار گردید که رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری به تهدید نظامی علیه جمهوری اسلامی روی آورده بود و هم پیمانان دیکتاتورش در آمریکا ایران را محل نامناسبی برای این اجلاس می‌دانستند.

اجلاس تهران به زعم تمامی کارشناسان و میهمانان از نظر سیاسی امنیتی در بالاترین سطح برگزار گردید که این امر ثمره تلاش شبانه روزی ارگان‌های متعدد نظام می‌باشد. اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان این افتخار بزرگ را ابتدا خدمت ولی امر مسلمین جهان تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و سپس از دولت محترم جمهوری اسلامی تشکر ویژه می‌‌کند که این اجلاس به بهترین شکل ممکن برگزار گردید. مسلما تمامی آنچه که در اجلاس تهران توانست اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشاند تامین امنیت این میهمانی دیپلماسی بزرگ بود.

این اقتدار از آن جهت اهمیت فراوان دارد که نیروهای تامین کننده امنیت این اجلاس بدون ایجاد فضای امنیتی در شهر تهران توانستند به صورت محسوس و نا‌محسوس به تامین امنیت این جلسه بزرگ نایل آیند. با نگاهی کوتاه به المپیک لندن و عدم تامین حتمی آن شهر اهمیت عملکرد ارگان‌های امنیتی جمهوری اسلامی بیش از پیش مشخص می‌گردد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به نیابت از تمامی دانشگاهیان از دست اندرکاران این مانور نیرومند امنیتی تشکر می‌نماید و تلاش شبانه روزی برادرانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی خدوم انتظامی و فرزندان گمنام امام زمان را ارج و سپاس می‌نهیم و آرزوی موفقیت برای این خدمتگذاران حقیقی نظام جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهاي پيام/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار