منابع خبری از تلاش خاتمی و جریان اصلاحات برای دیدار با بان کی مون خبر می دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، گفتنی است این جریان قصد دارد با ترتیب دادن دیدار مذکور چنین تبلیغ نماید که بان کی مون خود خواستار دیدار با خاتمی است.

اخبار دریافتی حکایت از آن دارند که ائتلاف فتنه ، ضد انقلاب و عوامل بیگانه ، تلاش های وسیعی را آغاز کرده اند تا درخواست محمد خاتمی جهت ملاقات با دبیرکل سازمان ملل را عملی نمایند.
باشگاه خبرنگاران نیز نوشت:در آستانه سفر بان کی مون به تهران ، جریان ورشکسته فتنه طی سناریویی بسیار ابتدایی ، خبر بیماری شدید میرحسین موسوی و بستری بودن او در c.c.u را تولید و به صدر اخبار رسانه های مثلث بیگانگان ، ضد انقلاب و فتنه تبدیل نمود تا از رهگذر این بیماری تحمیلی به موسوی ، امکان ملاقات او با دبیرکل سازمان ملل را فراهم نمایند.
اما بر ملا شدن سریع سناریوی بسیار احمقانة آنها (با انتشار خبر سلامتی موسوی و حضورش در منزل)، تمام نقشه های ائتلاف مثلث پیشگفته را نقش بر آب کرد.پس از آن بود که اردشیر امیرارجمند، عنصر وابسته به منافقین و مشاور فراری موسوی، ملاقات محمد خاتمی با دبیرکل سازمان ملل را به اطرافیان خاتمی ابلاغ نمود و نزدیکان خاتمی نیز بلافاصله پی گیری های فشرده ای به منظور متقاعد کردن بان کی مون به قبول ملاقات خاتمی آغاز کردند.
آخرین اخبار رسیده حاکی هستند که با نتیجه ندادن آن پی گیری ها ،‌ بخش خارجی فتنه به واسطه های آمریکایی متوسل شده اند تا دبیرکل سازمان ملل را مجاب به پذیرش ملاقات خاتمی نمایند.

برچسب ها: خاتمی ، بان کی مون ، ملاقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.