معاون شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان مجموع طرح های سال گذشته شهرک های صنعتی این استان را در امر اجرایی و خدمات رسانی افزون به 288 میلیارد ريال اعلام کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مرتضی زمانی در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته 200 طرح اجرایی به عقد قرارداد رسید که 14 طرح آن در دولت هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمرانی و محیط زیست شرکت ‌شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ادامه داد: با همکاری اداره گاز و بر مبنای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها در سالی جاری، پنج طرح بزرگ گاز رسانی با مبلغ 40 میلیارد ریال تعریف شده است. وی گفت: چهار طرح آب‌رسانی در مناطقی مانند کوهپایه و آران بید‌گل انجام می‌شود.

زمانی در مورد شهرک صنعتی مورچه خورت تاکید کرد: آغاز مرحله دوم تصفیه‌خانه این شهرک با مبلغی در حدود 35 میلیارد ریال در حال اجراست.

وی تصریح کرد: اجرای نخستین طرح بازیابی پساب، با دبی 10 لیتر بر ثانیه با مبلغی در حدود 25 میلیارد ریال در دست اقدام است.

معاون عمرانی و محیط زیست شرکت ‌شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در مورد مقوله ایمنی شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته، 10 سیل بند برای شهرک‌های صنعتی اجرا شد اظهار کرد: سه دستگاه ماشین‌آتش‌نشانی نیز در شهرک صنعتی نجف‌آباد دو در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در سال 370 فقره پروانه ساختمان و 150 فقره پروانه کار را برای متقاضیان سرمایه‌گذار به صورت رایگان صادر می‌کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.