فرماندار شهرستان دماوند گفت: به رغم تحریم ها و تهدیدهای دشمن با عنایت باری تعالی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری آهنگ طبیعی زندگی همچنان در ایران اسلامی نواخته می شود.

'علیرضا قاسمی فرزاد' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: به رغم فشارهای دشمنان بر این دیار اسلامی، زندگی در  كشور اسلامی ایران آهنگ طبیعی خود را دارد و افزایش سفر در تعطیلات عید سعید فطر نیز بیانگر جاری و ساری بودن زندگی طبیعی همراه با امنیت و آرامش مردم است.

وی خنثی سازی ترفند ها و دسیسه های مستقیم و غیرمستقیم استكبارگران را بر این دیار نشات گرفته از عنایت باری تعالی، رهبری مدبرانه و حكیمانه مقام معظم رهبری عنوان كرد.

فرماندار دماوند تصریح كرد: خوشبختانه سكانداری فرزانه و حكیم هدایتگر این نهضت الهی است و مسوولان دلسوز و در راس آنان رئیس جمهوری با تلاش شبانه روزی، هوشیارانه و تدوین برنامه ریزی های اصولی مشكلات و مسایل را رفع می كنند.

وی با اشاره به مردمی بودن و مسوولیت پذیری دولتمردان و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر خاطر نشان كرد: شهید رجایی از متن و بطن خود مردم، انسانی كاملا مردمی و مخلص بود و انصافا در بین دولتمردان جمهوری اسلامی ایران از جمله كسانی بود كه با خلوص نیت در مدت هر چند كوتاه ریاست جمهوری خود اثرگذاری جاودانه و ماندگاری را برای تاسی دیگر مسوولان از خود به ودیعه نهاد.

فرماندار شهرستان دماوند، به مبارزات پیش از انقلاب شهید باهنر در دوران نظام ستمشاهی در كنار سایر مبارزان مسلمان در خط و سیر نهضت حضرت امام خمینی (ره) برای نهادینه كردن فرهنگ اسلامی اشاره كرد.

وی افزود: شهید باهنر نیز همچون شیهدان مطهری، بهشتی، مفتح و ... با ایفای نقش در شكل گیری كانون های اسلامی كمك شایانی به پیروزی نهضت اسلامی امام راحل كردند.

قاسمی فرزاد، خاطر نشان كرد: شهید باهنر پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز در كنار حضرت امام خمینی (ره) و سایر مسوولان به واسطه تلاش و كوشش بی وقفه و مدبرانه مورد حقد و كینه منافقان قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل شد.

فرماندار دماوند، با تاكید بر لزوم حساسیت ویژه تمامی مسوولان و آحاد مردم نسبت به تكریم و توجه به شهداء و خانواده های معزز آنان خاطر نشان كرد: اقتدار و قدرت كامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تحریم ها، فشارها و هجمات تبلیغاتی روزافزون دشمن نشات گرفته از عنایت باریتعالی و بركت خون پاك شهدا و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و مدیریت مسوولان عالی رتبه كشور است. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.