هتل هما پنج ستاره ، برجي باشكوه در قلب شهر تهران است.

 به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران هتل هما پنج ستاره تهران ، برجي باشكوه در قلب شهر تهران، امكان دسترسي آسان را به مراكز مهم اقتصادي، سياسي، جاذبه هاي فرهنگي، تاريخي و شاهراه هاي اصلي شهر فراهم مي سازد.

این هتل، سنت و مدرنيته را در هم آميخته ايم و با بهره گيري از مدرنترين تكنولوژي و دانش روز مکان مناسب براي برگزاري كنفرانس ها، گردهمايي ها و جشن ها است.

مجموعه با 173 اتاق و سوئيت مجلل با چشم انداز رشته كوه هاي البرز و باغ رويائي هتل ، با وجود كافي شاپ، راهرو و فضاي داخلي مجهز به آسانسور، صندوق امانات رايگان در داخل اتاق ها و پذيرش، دسترسي به اينترنت، حراست و خدمات امنيتي،خدمات بانكي ( 2 شعبه بانك) و مركز خريد (8 فروشگاه)، خدمات رزرو حمل و نقل هوايي در محل هتل، پاركينگ خصوصي آماده خدمات رسانی به میهمانان هتل است .

 رستوران معراج:

رستوران معراج تجربه اي خارق العاده از طعم غذاهايي را در بام تهران بزرگ همراه با صداي دلنواز پيانو پيش رويتان قرار مي دهد كه شايد تا كنون آن را تجربه نكرده ايد. در اين رستوران مجموعه اي از غذاهاي تازه، بهداشتي، متنوع و فصلي از سراسر ايران و جهان گرد آوردي شده است. در حالي كه در طبقه پانزدهم هتل دورنمايي از البرز را در پس كلان شهر عظيمي چون تهران مشاهده مي نماييد.

ساعات پذيرايي رستوران معراج هر روز از ساعت 18 الي 23:30 و جمعه ها از ساعت 12 الي 15 بوفه ويژه ناهار(سلف سرويس) است.

 رستوران تابستاني دلفين:

طي روزهاي گرم سال فضايي خنك، نسيم ملايم غرب به شرق، منظره اي رويايي آميخته از باغ و موج هاي ملايم استخر ، رستوران تابستاني دلفين آماده پذيرايي است. دلفين انواع غذاهاي متنوع ايراني را در فضايي آرامش بخش براي شما طبخ نموده است.

رستوران دلفین از ساعت 19:30 الي 23 آماده پذیرایی است.

 رستوران و كافي شاپ گلستان:

اين رستوران به صورت 24 ساعته، در طبقه همكف هتل امكان استفاده از منظره بي نظير باغ هتل و استخر زيباي آن ، در طول سال آماده خدمات رسانی است .

 رستوران ايتاليايي پيكاسو:

رستوران پيكاسو با انواع غذاهاي سنتي و مدرن ايتاليايي ، در فضايي با چيدمان مدرن ايتاليايي آماده خدمات رسانی است.

رستوران پیکاسو از ساعت 12:30 تا 15:30 و د رطی ساعات 16:30 تا 22:45 آماده پذیرایی است.

  امكانات ورزشي-تفريحي:

استخر سرپوشيده همراه با بوفه و مجهز به سيستم هاي جديد ميكروب زدايي (ozon)، سونا و جكوزي، سالن بدنسازي، زمين تنيس، فروشگاه هايي از مشهورترين نام هاي تجاري بين المللي، بيزينس سنتر، باخدمات 24 ساعته پزشكي در مجموعه هتل هما فراهم شده است .

 برگزاري جلسات و همايش ها:

هتل هما تهران با امكانات پيشرفته ، مكاني فوق العاده مناسب براي برگزاري همايش ها، كنفرانس ها، سمينارها، مذاكرات و نشست هاي تجاري مي باشد.

سالن های هتل هما با چيدمان قابل تغيير، تجهيزات صوتي و تصويري، انواع پرده هاي ويدئو پروجكشن، دسترسي به اينترنت پرسرعت wireless و خدمات E-meil ، تجهيزات سمعي و بصري، تجهيزات ترجمه همزمان،داراي IP camera ، عايق صوتي، سيستم روشنايي، جهت برگزاري همايش ها، كنفرانس ها آماده ارائه خدمات می باشد.

 جدول نرخ اتاق ها و سوئیت های هتل :

 

نوع اتاق

دوتخته

سوئیت معمولی

سوئیت رویال

تخت اضافی

قيمت

2000000Rls

2740000Rls

3100000Rls

710000Rls

 كليه قيمت ها بدون محاسبه 15% نرخ سرويس و 5% عوارض مي باشد.

 

تهران-خيابان وليعصر- خيابان شهيد خدامي

 

برچسب ها: هتل ، بازار ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۰۱:۵۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
قيمت هاش واقعا ارزونه و با درامد هاي ما كاملا ميخونه . اينقدر اين هتل به مردم لطف نكنه . ورشكست ميشه يوقت.
آخرین اخبار