پیش فروش بلیت نمایش های ایتالیایی "لو"و "3(A+B)" امروز، 5 شهریورماه، آغاز می شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران از  سایت ایران تئاتر ،  بلیت های دو نمایش‌ ایتالیایی "لو" و "3(A+B)"، که با گروه "موتوایماگو" و کارگردانی سوراچه در بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر جایزه نخست کارگردانی را کسب کرده است، پس از اخذ مجوز، امروز، 5 شهریورماه، در سایت www.tiwall.com  به منظور اجرا در تماشاخانه شماره 1 مجموعه ایرانشهر پیش فروش می شود.
اجرای عموم نمایش "لو" با بازی گلن بلک هال روز دوشنبه، 27 شهریورماه، در دو ساعت 19 و 21 آغاز می شود و سه شنبه، 28 شهریورماه، فقط یک اجرا در ساعت 19 خواهد داشت. همچنین نمایش  "3(A+B)" با بازی کلودیو سوراچه و ریکاردو فازی سه شنبه، 28 شهریورماه، در ساعت 21 به صحنه می رود.
از عوامل این دو نمایش، که اجرای آن ها تا 5 مهرماه در سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر ادامه دارد، می توان به محمد قدس تهیه کننده و امیرحسین حریری مجری طرح اشاره کرد.
این خبر در پایان می افزاید: سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر در سال جاری و پیش از این اثر نیز میزبان نمایش هایی چون "پس از سقوط" به کارگردانی منیژه محامدی، "پدرخوانده ناپلی" از بابک محمدی و "شب روی سنگ فرش خیس" از هادی مرزبان بوده است./م
برچسب ها: بلیت ، نمایش ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار